پیام تسلیت مدیرعامل محترم شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پی حادثه جانگداز سالگرد شهید سلیمانی

کد خبر: ۱۱۴۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲ 06 January 2024

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

به شهادت رسیدن و مجروح شدن جمعی از مردم عزیزمان، درچهارمین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، درمسیر گلزار شهدای کرمان، توسط تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت.

خون پاک انسان‌های آزاده و شهروندانی بی‌گناه توسط ایادی رژیم صهیونیستی و حامیانش بر زمین ریخت و گرچه فیض عظیم شهادت را نصیب آن‌ها ساخت، اما همه ما را در غم و اندوه فرو برد.

تروریست‌های کوردل که اذنابِ مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران اسلامی کرده‌اند.

اینجانب، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده‌های محترم شهدا، ملت عظیم‌الشأن ایران و همه آزادگان جهان تبریک وتسلیت می‌گویم و ضمن آرزوی صبر و آرامش برای بازماندگان و شفای عاجل و آرزوی بهبودی و عافیت،برای مجروحان این حادثه تروریستی، تسلّا و همدردی خود را به خانواده‌های شهدای عزیز عرض می‌کنم و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای شهیدان مسئلت می‌نمایم.
علیرضا دانشی
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار