کد خبر: ۱۰۸۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ 18 January 2023

فرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شودفرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شودفرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شودفرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شود

فرماندار رضوانشهر گفت: فرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شود زیرا مهم ترین و اصیل ترین وسیله حفظ یک جامعه است و ریشه در همه امور دارد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز چهارشنبه بیست و هشتم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: فرهنگ به عنوان منشاء تحول های بنیادی شناخته می شود زیرا مهم ترین و اصیل ترین وسیله حفظ یک جامعه است و ریشه در همه امور دارد.

سید نادر صفوی میرمحله با بیان اینکه حضرت امام راحل فرهنگ را مبدأ همه خوشبختی ها و بدبختی های یک ملت می دانستند، گفت: اگر آن فرهنگ واقعی دینی و اسلامی را در همه موارد تقویت نمائیم، می توانیم در آن خوشبختی ببینیم، اما موقع ای که با فقر فرهنگی رو به رو می شویم، آنجا است که با بدبختی جامعه روبه رو شدیم، لذا همه ما وظیفه داریم در راستای تقویت ارزش ها و باورهای دینی و مذهبی و... تلاش کنیم.

وی به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی اشاره نمود و افزود: آسیب‌های ناشی از فضای مجازی می‌تواند با تغییر فرم و سبک زندگی در حوزه فرهنگی و اجتماعی مؤثر باشد و با ایجاد یک الگو در راستای رشد و سقوط جامعه نقش آفرینی کند؛ که ایجاد بصیرت و روشنگری در نوجوانان نسبت به آسیب‌ها و کاربردهای این فضا حائز اهمیت است.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم گسترش و تحقق عدالت فرهنگی در جامعه است، لذا دستگاه های فرهنگی با استفاده از همه ظرفیت ها در شهرستان باید با ارائه برنامه‌ها و طرح‌ هایی با الگوی مناسب در حوزه سبک زندگی و‌ افزایش نشاط اجتماعی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه رضوانشهر در این جلسه با اشاره به موضوع فضای مجازی و عفاف و حجاب خطاب به مدیران شهرستانی متذکر شد: اگر مدیری نسبت به کارکنان خود چه مرد و چه زن در حوزه حجاب کوتاهی کرد، باید طبق قانون به عنوان ترک فعل با آن برخورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر نیز در این جلسه افزود: دشمنان نظام و انقلاب بر روی ذهن و فکر جوانان ما هدف گذاری نموده اند، لذا همه باید در راستای جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش مضاعف داشته باشیم

حجت الاسلام و المسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت نیز در این جلسه گفت: آن چیزی که باعث نجات جامعه می شود، علم و دانستن است که مردم عزیرما باید بدانند.

سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه نیز در این جلسه با اشاره به جنگ هشت سال دفاع مقدس و توطئه های دشمنان در طول بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی گفت: دشمن همان دشمن است، اما با تغییر وضعیت، جنگ فرهنگی و رسانه می خواهد نظام و انقلاب ما را تضعیف نماید، لذا همه ما باید در کنار هم در زمینه جهاد تبیین که وظیفه همگانی است، تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار