مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:

اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۴۰۱ از ۱۴ اسفند کرمانشاه

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز از ۱۴ اسفند تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 20 February 2022

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سیاست‌های دولت در امر تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های نظارتی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و صنعت، معدن و تجارت به منظور کنترل و نظارت بر روند تامین و توزیع کالا است.

وی افزود: در راستای پیشگیری از تخلفات اقتصادی و جلوگیری از احتکار کالا با توجه به وضعیت بازار در ایام پایانی سال باید تعزیرات حکومتی همانند سنوات قبل به منظور ایجاد بستر مناسب و آرامش در سطح بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

شاهی تصریح کرد: به همین منظور اجرای طرح نظارتی ویژه نوروزی ۱۴۰۱ را از تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۴ لغایت ۱۴۰۱/۱/۱۴ را در دست اقدام داریم و در حال حاضر مقدمات و بستر‌های اجرایی آن فراهم شده و در دو نوبت صبح و عصر این گشت‌ها در سطح بازار فعالیت خواهند داشت

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان در ادامه گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی و بازرسان دستگاه‌های نظارتی بطور محسوس با خودرو‌های آرم دار این اداره کل و غیر محسوس بصورت مستمر در سطح شهر فعال هستند و بر مراکز عمده خرید و عرضه کالا و خدمات، نمایشگاه ها، میادین میوه و تره بار، شرگت‌های مسافرتی و دفاتر فروش بلیط هوایی و زمینی، مواد غذایی، رستوران ها، قنادی ها، مراکز تولیدی، توزیعی و خدماتی، انبار ها، سرد خانه ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، البسه کیف و کفش و .. نظارت خواهند داشت.

وی در پایان اضافه کرد: این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد و آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین نوروزی را دارد و مردم می‌توانند با سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ شکایات خود را به ما اعلام نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار