توسعه زنجیره پایین دستی صنایع در هرمزگان ضروری است

تابناک-استاندار هرمزگان گفت: باید زنجیره پایین دستی در بنگاه های اقتصادی هرمزگان شکل بگیرد تا زمینه توسعه را فراهم کنیم و زمینه ایجاد اشتعال بوجود بیاید.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳ 09 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان مهدی دوستی صبح امروز (۲۰ بهمن ماه) در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های توسعه شرکت فولاد هرمزگان، افزود: دولت مردمی شامل دو کلیدواژه مردم و عدالت است و باید بر این اساس حرکت کند و امروز تمامی دستگاه های اجرایی باید به آن پایبند باشد.

وی با بیان اینکه باید مردم هرمزگان توسعه های بنگاه های اقتصادی را در استان لمس کنند، عنوان کرد: هرمزگان امروز رتبه نخست بیکاری در کشور است و به هیچ وجه زیبنده پتانسیل و ظرفیت های کنونی هرمزگان نیست.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه باید زنجیره پایین دستی در بنگاه های اقتصادی شکل بگیرد تا زمینه توسعه را فراهم کنیم و زمینه ایجاد اشتعال بوجود بیاید، اضافه کرد: هرمزگان باید به رتبه نخست تولید فولاد کشور دست یابد و در این راه تمامی شرایط فراهم است.

وی با بیان اینکه وظیفه بنده حمایت از بنگاه های اقتصادی در تامین پایدار انرژی است، عنوان کرد: باید پوشه های خدماتی و اجتماعی بنگاه های اقتصادی در استان هرمزگان فعال تر شود و از ظرفیت های استانی بهره گرفته شود.

دوستی با اشاره به اینکه باید زیرساخت های لازم برای توسعه بنگاه های اقتصادی فراهم کنیم، افزود: اگر به بخش خصوصی اعتماد کنیم این توسعه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه روستاهای زیادی با مشکل آبرسانی مواجه هستند و از فولاد هرمزگان می خواهیم در زمینه لوله های فولادی به مدد استان بیایند.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: باید توسعه معادن کانی استان را فعال کنیم و به طور حتم در بخش معادن کانی غیرفلزی ورود جدی خواهیم داشت.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار