گزارش تابناک گیلان از هیئت فوتبال یک شهر ؛
در خصوص ریاست محسن صالح بر هیئت فوتبال لنگرود که بیش از یک دهه شده است می گویند: پیدایش فوتبال در شهر ما به این صورت بوده که ابتدا خداوند محسن صالح رئیس هیئت فوتبال این شهر را خلق کرد و سپس فوتبال لنگرود خود را شناخت.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲ 28 September 2015
تابناک گیلان: معمر قذافی دارنده رکورد طولانی ترین دوران زمامداری یک دیکتاتور زنده در جهان بود. وی از سال 1969 میلادی تا مدتی پیش که طرابلس به دست مخالفین مسلح وی افتاد در این کشور حکمرانی می کرد. با این حساب 42 سال دوران زمامداری وی طول کشید و پایان حکمروایی آقای رکورد دار نیز پایان خوشی نبود و سرانجام رفتنی شد.

سالهاست که می شنویم فوتبال گیلان سیاسی نیست و فردی خارج از مجموعه ورزش در تصمیم گیریها دخیل نیست، اما آنچه به روشنی می بینیم برخلاف گفته هاست و افرادی در انتخاب سرمربی ها و کادر مربیان و سایر موارد دخیل هستند که نتیجه تصمیماتشان همین می شود که می بینیم!

به گزارش تابناک گیلان، بی شک یکی از مهمترین دلایلی که سبب شده فوتبال گیلان به حقیرترین جایگاه خود در تاریخ فوتبال کشور برسد دخالت و ورود مستقیم افراد سیاسی و سفارشی به این عرصه است. جایی که برخی از این افراد از آن به عنوان سکوی پرتاب خود به سوی شهرت و ثروت استفاده می کنند.


تحولات منطقه هم تاثیری در کناره گیری محسن صالح ندارد! / یک


زیرا ورزش آن قدر زیبایی و جذابیت دارد که برخی از مدیران ریز و درشت سیاسی و نظامی را وسوسه می‌کند تا به هر نحو ممکن وارد این عرصه شوند و جالب تر آنجاست که وقتی وارد این ورزش می شوند دیگر خارج کردن آنها کاری دشوار و غیر ممکن خواهد بود.

متاسفانه فوتبال گیلان سالهاست از نفوذ یک ویروس خطرناک و کشنده به قلب خود رنج می برد و هر چه جلوتر می رویم این ویروس بخش های بیشتری از بدن این فوتبال بیمار را در بر می گیرد و کار را تا جایی پیش برده است که برای رسیدن به حداقل ها، باید چشم انتظار دیگران باشیم و خوشبختی هایمان را از این و آن گدایی کنیم!

در گیلان ما دیگر رسم شده که هر از چند گاهی مدیرانی غیر ورزشی برای خوش گذرانی هم که شده، مدتی را در ورزش به عنوان زنگ تفریح دوران مدیریت خود سپری کنند و هر بلایی که می خواهند و می توانند سر ورزش آورده و سرانجام بدون هیچ کارنامه مثبتی آن را ترک کنند. 

واقعیت این است که فوتبال گیلان به طور کامل تحت تاثیر غیرفوتبالی ها قرار گرفته است و افرادی که ورزش را پایگاه خوبی برای پیش برد اهدافشان می دانند وارد این رشته پرطرفدار شده اند و به هر بهانه ای اظهار نظر می کنند و به دنبال اهداف خودشان هستند.

شنیده های تابناک گیلان از لنگرود از نکته ای حکایت دارد که قطع به یقین در سایر شهرهای استان نیز می تواند مصداق عینی داشته باشد.

عملکرد سوال برانگیز فردی نظامی که بیش از 10 سال بر ریاست هیئت فوتبال لنگرود تکیه زده است.

به گفته کارشناسان فوتبال در لنگرود، طی سالیان اخیر وضعیت تیم های این شهر از رده های پایه گرفته تا بزرگسال در بدترین وضعیت خود به سر می برد.

تیم های فوتبال در لنگرود باید قبل از هر چیز یاد بگیرند و خوب به خاطر بسپارند که فقط خودشان هستند و خودشان و تحت هیچ شرایطی نباید انتظاری از کسی داشته باشند.

برخی که آنقدر وضعیت هیئت فوتبال این شهر شرق گیلانی را اسفناک می دانند که روی آوردند به طنز و فکاهی و اینگونه خود را آرام می کنند.


تحولات منطقه هم تاثیری در کناره گیری محسن صالح ندارد! / یک


در خصوص ریاست محسن صالح بر هیئت فوتبال لنگرود که بیش از یک دهه شده است می گویند: پیدایش فوتبال در شهر ما به این صورت بوده که ابتدا خداوند محسن صالح رئیس هیئت فوتبال این شهر را خلق کرد و سپس فوتبال لنگرود خود را شناخت.

یک "فسفود چی" را رئیس کمیته فوتسال شهر کردند!

یکی از فعالین ورزشی در لنگرود طی گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اعضای کمیته هیئت فوتبال این شهر به هیچ وجه محسن صالح را قبول ندارند و برای وی جایگاهی فوتبالی قائل نیستند اما براساس موقعیت طلبی و استفاده از ظرفیت های مجموعه هیئت فوتبال، کنار وی قرار گرفته اند.

این فعال ورزشی ادامه داد که آنقدر اوضاع این هیئتی که باید متولی و حامی فوتبال شهر باشد خراب است که ریاست کمیته فوتسال آن را فردی بر عهده دارد که هیچ سابقه ورزشی نداشته و تنها درکی که شاید از وضعیت فوتسال و فوتبال داشته باشد، داشتن یک کالای ورزشی بود که آن هم تبدیل به فسفودی شد در نهایت!

بررسی های ما از فوتسال لنگرود طی سال های گذشته گواه این مدعا است که در حقیقت آنچه در مجموعه هیئت فوتبال این شهر می گذرد اصلا مناسب نیست و در روزهایی که ورزش ما به شدت از بی اخلاقی و ناهنجاری فرهنگی رنج می برد حتی مسئول کمیته هم ندارد.

همچنین یافته های ما تصریح می کند که نزدیک به یک سال است که محسن صالح به عنوان رئیس هیئت فوتبال لنگرود،دبیری ندارد و شاید این موضوع هم گواه آن باشد که هیچ فرد مستقل و فوتبالی عنان خود را به فردی خود رای که پای یک سری افراد غیر فوتبالی و مسئله دار را به هیئت فوتبال باز کرده است،نمی گذارد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار