رئیس پلیس راه گیلان:
رشت- رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک پرحجم و سنگین در محور رشت به قزوین، گفت: تردد در این محور با وجود ترافیک، روان است.
کد خبر: ۹۹۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۸ 08 October 2021

سرهنگ جاور صفاری ظهر جمعه در گفتگویی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی در محور رشت- قزوین ترافیک پرحجم اما روان است.

وی به بازگشت مسافران بعد از چند روز تعطیلی از استان گیلان به سمت شهرهای خود اشاره کرد و گفت: هم اکنون در محدوده پل سراوان به امامزاده هاشم در باند شمال و به جنوب ترافیک پرحجم، سنگین و روان است.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به استقرار مأموران پلیس در طول مسیر حضور داشته و اقدامات لازم برای تسهیل در تردد را انجام می‌دهند، افزود: توقف مسافران در طول مسیر از عوامل ایجاد کندی تردد است.

وی با بیان اینکه این توقف‌ها سبب ایجاد ترافیک و توقف چند ساعته هموطنان در طول مسیر می‌شود، از همه مسافران درخواست می‌شود به ویژه در محدوده شهر رودبار از توقف خودداری کنند.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه در طول مسیر مأموران پلیس راه نکات و توصیه‌های لازم را به هموطنان ارائه می‌دهند، تأکید کرد: هدف از ارائه این توصیه‌ها تسهیل در تردد و کاهش توقف و ترافیک در محور رشت به قزوین است.

وی ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از استفاده تلفن همراه در هنگام رانندگی و انحراف به چپ، سرعت و سبقت غیر مجاز باید از سوی مسافران مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار