سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری‌شدن ۷۸ بیمار کرونایی جدید در گیلان خبر داد و گفت: شمار کل بستری‌شدگان به ۳۸۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۹۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۲ 07 October 2021

به گزارش تابناک گیلان، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۸ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند و آمار کل بستری‌شدگان به ۳۸۲ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۷۴ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۶ نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند گفت: وضعیت ۶۸ بیمار وخیم است.

مهرابیان خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های انجام شده توسط کادر درمان برای کاهش شمار بستری‌شدگان کرونایی در گیلان، مسافرت‌های چند روز اخیر نگران‌کننده بوده و زمینه‌ساز آغاز پیک ششم کرونا در گیلان است.

وی ابراز داشت: اگر چه روند واکسیناسیون در گیلان سرعت گرفته، اما واکسیناسیون به تنهایی کنترل‌کننده چرخه کرونا نیست و مردم باید همچنان از عادی‌انگاری خودداری کرده و به زدن ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه کنند.

استان گیلان تقریباً از یک ماه گذشته تاکنون در موج پنجم کرونا روند کاهشی آمار را تجربه می‌کند، اما با وجود مسافرت‌های اخیر به نظر می‌رسد شاهد تغییر این روند نزولی در هفته‌های آینده باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار