در نشستی امروز در سپاه قدس گیلان از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی گیلان تجلیل شد.
کد خبر: ۹۹۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ 28 September 2021

در این نشست صمیمانه از آرمین هادی پور تکواندوکار، محمد رهبری شمشیرباز ، علی آقا میرزایی و نازنین ملایی ورزشکار رشته قایقرانی، سارا بهمنیار کاراته کار ، میثم علیپور عضو تیم ملی والیبال نشسته و قهرمان پاراالمپیک، مهدی پور رهنما دارنده مدال نقره پاراتکواندو کا و سامان رضی دارنده مدال برنز پارا وزنه برداری با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.
همچنین قرار شد ورزشکاران المپیکی و پار المپیکی با هزینه سپاه قدس گیلان به سفر مشهد مقدس اعزام شوند.
فرمانده سپاه قدس گیلان در این نشست گفت: باعث غرور و افتخار است که ورزشکاران گیلانی در رقابت‌های پارا المپیک افتخار آفرینی کرده و دل مردم و رهبر معظم انقلاب را شاد کردند.
سردار محمد عبدالله پور با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در اوج عزت، اقتدار و افتخارآفرینی قرار دارد افزود: در این بین ورزشکاران با کسب قهرمانی در مسابقات بین المللی پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند.
وی با اشاره به اهمیت ورزش در حفظ سلامت جامعه گفت: بی شک حمایت از ورزشکاران و توسعه زیر ساخت‌های ورزشی، می‌تواند زمینه ساز شکوفایی استعداد‌ها و توانمندی‌های این بخش باشد. 
در ادامه این نشست هر یک ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی مشکلات شان را در خصوص کمبود زیر ساخت‌های ورزش حرفه‌ای، اشتغال و معیشت شان را بیان کردند.
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز برای پیگیری و حل مشکلات این ورزشکاران قول همکاری و مساعدت لازم داد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار