کد خبر: ۹۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۹ 23 September 2015
در فکر و برنامه کاری امسال من این نبود که دوباره وارد عرصه انتخابات شوم و نیازمند عنوان نماینده نیز نیستم اما به این خاطر که مردم احساس نکنند که فلانی آمد، به جایی رسید و به مردم پشت کرد، دوباره برای خدمت به مردم پا به عرصه می‌گذارم.

گیلان آنلاین:  ناصر عاشوری نماینده فومن و شفت در گفتگو با ایلنا در پاسخ به سئوالی در خصوص انتخابات آینده مجلس  و اینکه آیا نامزد خواهد شد یا نه، گفت:

در فکر و برنامه کاری امسال من این نبود که دوباره وارد عرصه انتخابات شوم و نیازمند عنوان نماینده نیز نیستم اما به این خاطر که مردم احساس نکنند که فلانی آمد، به جایی رسید و به مردم پشت کرد، دوباره برای خدمت به مردم پا به عرصه می‌گذارم. اگر مجدداً مردم مرا به عنوان وکیل انتخاب کنند مانند گذشته خدمتگزارشان خواهم بود و اگر نه تکلیف خود را ادا کرده‌ام. همچنین از تمامی رقبایی که در این عرصه اعلام حضور کنند استقبال خواهم کرد و معتقدم هر چه کاندیدای بیشتری ظهور کنند انتخابات پرشورتری خواهیم داشت و راه برای انتخاب فرد اصلح هموارتر خواهد شد.

من در هر سه دوره‌ای که برای انتخابات کاندیدا شدم وابسته به جناح و یا حزب خاصی نبودم، بلکه پاسدار و انقلابی بودم و هستم. همیشه میانه‌رو بوده‌ام و به دلیل این ویژگی‌ست که مردم سه دوره متوالی به من رای داده‌اند و من را امانت‌دار و وکیل خود کرده‌اند. مملکت ارث پدر هیچکس نیست و من خود را وابسته به هیچ گروه و حزبی نمی‌دانم و فقط خادم دولت و ملت هستم. چنانچه حزب و یا گروه سیاسی خاصی بخواهد از من حمایت کند موافقت نمی‌کنم چون نمی‌خواهم به آنها مدیون باشم و زیر سلطه آنها قرار گیرم. ترجیح می‌دهم مانند همیشه مستقل عمل کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
خوب این کجاش عجیب بود؟بنظر من فکر درستیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
تو توهمه یارو
رضا
|
United States
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
این هم نوعی تبلیغات پیش از موعد است. نماینده های زرنگ و.... گاهی مطلب عجیب وغریب میگن و همین باعث میشه که دیده بشوند. مثل همین آقا.
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
شاید این دفعه بتونه خانه شهرک غرب وزارت بازرگانی سابق رو پس نده.ادن دفعه که به زور پس داد ومعلوم نیست کجا چادر زده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار