فرمانده سپاه رشت:
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با ویروس کرونا همراه با کادر درمان در حال جهاد هستند.
کد خبر: ۹۹۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 13 September 2021

به گزارش «تابناک گیلان»، سرهنگ سیداکبر قاسمی صبح امروز در آیین تجلیل از پزشکان دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن همایش بیمارستان پورسینای رشت اظهار داشت: مدافعان سلامت در بحران کرونا مجاهدت ویژه‌ای داشتند و در این مسیر شهدایی را نیز تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات کادر درمان، پزشکان و پرستاران در جبهه حفظ سلامت مردم تصریح کرد: آیه‌ای در قرآن کریم به اهمیت نجات جان انسان‌ها اشاره کرده است و طبق این آیه "نجات جان یک انسان برابر با نجات کل انسان‌ها است."

قاسمی با اشاره به حرفه مقدس طبابت در اسلام و سخنان ائمه معصوم(ع) درباره پزشکی و طبابت خاطرنشان کرد: به‌فرموده امام صادق(ع)، نداشتن فقیه دانشمند، زمامدار پرهیزگار و پزشک مورد اعتماد همواره باعث سرگردانی مردم می‌شود.

وی تلاش و مجاهدت مدافعان سلامت در پایداری سلامت و مقابله با ویروس منحوس کرونا را بسیار مؤثر و شایسته تقدیر دانست و ابراز داشت: ما همواره از نزدیک شاهد زحمات کادر بهداشت و درمان بوده‌ایم و سپاه و بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با کرونا کنار کادر درمان در حال جهاد هستند.

در پایان این مراسم از پزشکان ایثارگر تجلیل به‌عمل آمد و لوح سپاس از سوی حجت‌الاسلام ربانی‌نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت و سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به پزشکان محترم تقدیم شد.

حجت‌الاسلام خلیلی رئیس‌‌کل دادگستری استان گیلان، حجت‌الاسلام ربانی‌نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و تعدادی دیگر از مسئولان در این‌ مراسم حضور داشتند.

سپاه از نخستین روزهای مقابله با کرونا با تولید ماسک، شیلد، مایع ضدعفونی، توزیع بسته‌های معیشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی، غسل و تدفین اموات کرونایی در شهرستان رشت همواره کنار مردم و کادر درمان بوده و از هیچ خدمتی برای کمک به مردم دریغ نکرده است.

این جهاد امروز با حضور بسیجیان سپاه ناحیه مرکزی رشت در بیمارستان‌های شهرستان رشت، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع کپسول اکسیژن به بیمارستان‌ها در کمک به کادر درمان و خدمت‌رسانی به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان رشت همچنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار