بیمارستان صحرایی ۴۵ تخت خوابی به همت بیمارستان، ولی عصر آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت، ظهر امروز در محوطه بیمارستان رازی رشت افتتاح شد.
کد خبر: ۹۸۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 21 August 2021

فرمانده مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت گفت: در راستای تدابیر مقام معظم فرماندهی کل قوا و ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و تکمیل ظرفیت مراکز درمانی، بیمارستان، ولی عصر با ۶۰ تخت و این بیمارستان صحرایی با ۴۵ تخت از امروز برای خدمات به بیماران کرونایی آماده شده است.
امیر دریادار دوم مهدی شعبان زاده افزود: تمام امکانات درمانی در بیمارستان و امکانات بستری در اینجا برای خدمات دهی و بهبود بیماران فراهم شده است.
رییس بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر رشت نیز گفت: پیش بینی بر این است که از این بیمارستان به عنوان بخش تزریق سرپایی رمدسیویر استفاده شود.
دکتر سید مصطفی سعیدی نیا با اعلام اینکه هزینه تهیه سامانه و امکانات پشتیبانی اش بالغ بر ۵ میلیارد تومان برآورد شده است افزود: قرار است علاوه بر تجهیز این بیمارستان صحرایی و تزریق پرسنل درمانی و پزشک، مانیتورینگی که برای بیمارستان لازم است را نیز به اینجا اضافه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار