رئیس کل دادگستری گیلان در بازدید از بازار مرغ بر برخورد قاطع با توزیع کنندگان متخلف تاکید کرد.
کد خبر: ۹۸۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 07 August 2021

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی صبح امروز در بازدید سرزده از بازار رشت در جریان میزان ورود مرغ به بازار و نحوه توزیع آن قرار گرفت.
وی در این بازدید از رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان خواست تا نظارت ها را برای توزیع عادلانه و جلوگیری از توزیع غیرقانونی بیشتر کند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان هم به شرایط سخت معیشتی مردم اشاره کرد و گفت : این شایسته مسئولان نظام نیست که مردم بخاطر کمبود مرغ در صف بایستند.
مهدی فلاح میری با اشاره به فعالیت کمیته نظارت بر فرایند توزیع مواد غذایی به ریاست رئیس کل دادگستری گیلان افزود: در چند روز گذشته با بررسی های انجام شده شاهد کمبود مرغ در ساعات آغازین فروش، به دلیل دلالی در نظام توزیع مرغ بودیم.
وی گفت: با ورود دادگستری و دادستانی به این موضوع چندین پرونده تشکیل و چند واحد صنفی بزرگ که خود را در حاشیه امن می دیدند اما اخلالگر در نظام توزیع مرغ بودند برخورد جدی صورت گرفت.
دادستان مرکز گیلان با تأکید بر استمرار نظارت ها افزود: همه مراحل توزیع از کشتارگاه تا بازار باید در چارچوب قانون صورت بگیرد در غیر این صورت با اخلالگران نظام توزیع به شدت برخورد خواهد شد.
مهدی فلاح میری از حضور بازرسان پنهان و نامحسوس در بازار هم خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار