مسابقات دو و میدانی نونهالان گیلان با شرکت ورزشکارانی از شهرستان‌های مختلف استان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در آستارا برگزار شد و برترین‌ها برای رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۷۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵ 26 June 2021

رئیس هیات دو و میدانی آستارا روز شنبه در آئین اختتامیه مسابقات دو و میدانی در مجموعه ورزشی وحدت آستارا گفت: این مسابقات یک روزه با شرکت ۲۵ ورزشکار نونهال از شهرستان های رضوانشهر، انزلی، رشت، صومعه سرا، لاهیجان، آستارا و تالش برگزار شد.

افشین سجادپور افزود: در ماده ۱۰۰ متر آنیتا رهبر، فاطمه رضوانی و حدیثه نوروزی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و در ماده ۲۰۰ متر فاطمه رضوانی، ملیسا عقلی و نرگس مولایی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در ماده ۴۰۰ متر آنیتا رهبر و حدیثه نوروزی مقام های اول و دوم را کسب کردند و در مواد پرتاب وزنه و پرتاب نیزه، محدثه نوروزی به مقام برتر دست یافت.

وی زمان و مکان مسابقات کشوری نونهالان را منوط به تصمیم فدراسیون دو و میدانی دانست و گفت: در مهرماه امسال مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان کشور به میزبانی آستارا برگزار خواهد شد.

سجادپور گفت: حاشیه تالاب استیل آستارا برای برگزاری مسابقات دوی صحرانوردی مناسب است و امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و دستگاه های متولی، زیرساخت های لازم فراهم شود.

اهدای حکم و مدال به نفرات برتر از جمله بخش های قابل ذکر این مسابقات بود.

شیوع ویروس کرونا اجرای برنامه ها و مسابقات ورزشی را نیز کاهش داده است و برخی همایش ها و مسابقات ورزشی با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک برگزار می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آن ساماندهی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار