استاندار این حضور را نمایشی از شکوه و ایستادگی و پاسخی خردمندانه و قاطع به دشمنان انقلاب، نظام اسلامی و مردم ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 19 June 2021

در پیام ارسلان زارع استاندار گیلان آمده است : حضور عزتمندانه و سراسر غرورِ ملتِ بزرگ و متمدن ایران اسلامی به ویژه گیلانیان آگاه و شریف در آزمون سرنوشت‌ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق و نمایش اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.
این رخداد بزرگ سیاسی ثابت کرد که شور و شعور ملی به دست کسانی رقم می‌خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی می‌دانند و با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و دلسوزان نظام و ملت، حرکت در مسیر صحیح اهداف را برمی‌گزینند تا علاوه بر تقویت و استحکام پایه‌های نظام اسلامی، بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آیند.
حضور پرشور و حماسی مردم وظیفه‌شناس و نجیب گیلان، نمایشی از شکوه و ایستادگی را رقم زد و پاسخی خردمندانه و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خویش، ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رأی را در سر می‌پروراندند.
اینجانب ضمن قدردانی صمیمانه از مردم وفادار و ولایتمدار گیلان و تشکر صمیمانه از تلاش‌های صادقانه تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نیرو‌های قضایی، امنیتی، نظامی، انتظامی، اصحاب رسانه، نامزد‌ها و حامیان‌شان؛ رجاء واثق دارم که با بهره گیری از همه توان کشور از جمله نهادها، سازمان‌ها، دستگاه‌ها و ظرفیت‌های بیکران مردمی؛ بایستی در راه تحقق اهداف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی برای تعالی و پیشرفت کشور و تحکیم اقتدار ملی کشور تلاش کرد و گام برداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار