نامزد انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد؛
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه انتخاب استانداران بومی اولویت دولت اقدام و تحول است، گفت، نیازمند تمرکززدایی از پایتخت هستیم.
کد خبر: ۹۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷ 11 June 2021

به گزارش تابناک گیلان، محسن رضایی عصر جمعه در گفتگو با مردم استان گیلان از طریق شبکه باران با بیان اینکه ایران را با گیلانش باید شناخت، اظهار کرد: طبیعت، نوابغ و طبیعت و فرهنگ چندین ساله این خطه درخشان است‌.

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری افزود: هنر انقلاب این بود که با کمک عشق به وطن و اسلام انسجام بزرگی ایجاد کرد و ما یکی و واحد شدیم و روی قامت خود ایستادیم.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های نادرست دولت‌ها در ۳ دهه اخیر باعث شد توانایی عظیم و قامت بلند ایران خم شود و در برابر مشکلات احساس ناتوانی و ناامیدی کند ادامه داد: دوباره قیام کرده و حرکتی را از نو با دولتی نو آغاز می‌کنیم.

شهروند درجه ۲ و ۳ در قاموس جمهوری اسلامی وجود ندارد

رضایی با اشاره به اینکه دولت وی دولت قیام فرهنگی، اقتصادی و شکستن محاصره اقتصادی، قیام پیشرفت‌های بزرگ برای زندگی بهتر و تشکیل دولت وحدت ملی است بیان کرد: شهروند درجه ۲ و ۳ در قاموس جمهوری اسلامی وجود ندارد و این طور نیست که انتخابات مهندسی شده باشد بلکه اراده مردم و انتخاب آنها اصل است.

وی قیام برای زندگی بهتر و سربلندی کشاورزان و معلمان و بازنشستگان و زدودن غم از چهره مردم و فتح قله‌های بلند را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: شرط تحقق این موارد این است که همه با هم حرکت کنیم و قدرت و ثروت و زندگی را برای همه مردم به ارمغان بیاوریم.

دادن مسئولیت و اختیار به استان‌ها / تهران نباید استان‌ها را استثمار کند

نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دوباره اقوام و استان‌ها را به میدان می‌آوریم افزود: مناطق اقتصادی ایجاد کرده و به استان‌ها مسئولیت و اختیار می‌دهیم یعنی اگر مردم در بانک‌ها سپرده بگذارند آن سپرده‌ها در همان استان‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود و دیگر به تهران و از تهران به خارج از کشور نمی‌رود.

رضایی با اشاره به اینکه تهران نباید استان‌ها را استثمار کند و سپس خارج از کشور تهران را، تصریح کرد: دولت ما به این کار پایان می‌دهد و با تشکیل قطب‌های اقتصادی این کار را محقق می‌کنیم‌.

وی با بیان اینکه دولت اقدام و تحول، دولت پایان دادن به وعده‌های بی پشتوانه است خاطرنشان کرد: زمان شعار تمام شده و زمان برنامه است و دولت ما برای هر استانی برنامه‌ای تنظیم کرده و آن را اجرا می‌کند.

رضایی داشتن نسخه واحد برای تمام استان‌ها را به معنای نادیده گرفتن ظرفیت‌ها، استعدادها و مزیت‌های هر استان دانست و گفت: در دولت اقدام و تحول متناسب با ظرفیت‌ها، استعدادها، قابلیت‌ها و توانایی‌های هر استان نسخه پیشرفت را تهیه کرده‌ایم و اجرا می‌کنیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بسیاری از کشورهای اروپایی ظرفیت‌های کمتری نسبت به استان‌های کشور دارند افزود: اگر همه اقوام و استان‌ها مانند دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس به میدان بیایند مشکلات حل می‌شود و در دولت اقدام و عمل این کار را انجام می‌دهیم و تمام ایران به کارگاه‌های اقتصادی تبدیل می‌کنیم.

رضایی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان و اجرای آزادی‌های اجتماعی در چارچوب قانون بیان داشت: بنده تجربه استفاده از جوانان و اقوام را دارم و می‌توان مجدداً این کار را انجام داد و کارهای بزرگی مانند آزادسازی خرمشهر را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه بیرون کردن فقر، گرانی، بیکاری و تبعیض از کشور کم ارزش تر از بیرون کردن سربازان صدام از خرمشهر نیست افزود: دولت اقدام و تحول یکبار دیگر و با کمک مردم و اذن پروردگار و حمایت ولیعصر (عج) و سیاست‌های رهبری این کار را انجام می‌دهد.

حمایت از تولید و اشتغال با حمایت دولت مرکزی در استان‌ها

وی با بیان اینکه در دولت اقدام و تحول استانداران از مردم همان استان انتخاب می‌شوند خاطرنشان کرد: کدام استان است که مردان و زنان بزرگی نداشته باشد؛ سرزمین ایران مردان و زنان بزرگی دارد که مورد غفلت قرار گرفته اما در دولت ما پارتی‌بازی انجام نمی‌شود و این طور نیست که دولت مرکزی رفقای خود را از یک استان به استان دیگر به خاطر منفعت طلبی ببرد و ما به این کار در دولت خود پایان می‌دهیم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حمایت از تولید و اشتغال زایی با حمایت دولت مرکزی در استان‌ها در دستور کار دولت اقدام و تحول است.

راه‌اندازی نهضت بزرگ خانه‌سازی با ۱۰ درصد آورده مردم

وی افزود: نهضت بزرگ خانه سازی ایرانیان را راه‌اندازی می‌کنیم و هر کسی که ۳۰ میلیون تومان بیاورد بانک‌ها ۹۰ درصد دیگر را به او وام داده و وثیقه نیز نمی‌خواهد و همان خانه در وثیقه بانک می‌ماند و سند نیز برای مردم صادر می‌شود و برای پرداخت سود نیز دولت یارانه می‌دهد.

رضایی با بیان اینکه وام‌های مذکور برای خانه سازی در کشورهای اروپایی و آمریکایی رواج دارد خاطرنشان کرد: تعجب من از کسانی است که در غرب درس خوانده و افکار غربی دارند اما از تجارب غربی در کشور استفاده نمی‌کنند زیرا در این کشورها نیز با ۱۰ درصد آورده برای مردم خانه سازی می‌شود.

وی از گروه‌های سیاسی که مدام در حال نزاع با یکدیگر هستند خواست که به فکر مردم باشند زیرا مردم ولی نعمت مسئولین و صاحب انقلاب هستند و ادامه داد: نمی‌گذاریم چهره غم و غصه بر رخسار ملت ایران تداوم داشته باشد و اجازه نمی‌دهیم که نان قرضی، زباله گردی و کوله بری بر قامت بلند ملت ایران بنشیند.

رضایی حفظ کرامت انسانی را مهمترین هدفی دانست که در دولت اقدام و تحول انجام می‌گیرد و خاطرنشان کرد: ایجاد روحیه و نشاط و شادی بین مردم مهم‌ترین آرزوی دولت بنده است و تلاش می‌کنم که با کمک مردم و حمایت دولت این اتفاق صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار