مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۶۶ درصد از سهامداران عدالت روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: تمامی افراد که دارای سهام عدالت به روش غیرمستقیم هستند، می‌توانند در انتخابات شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان شرکت کنند.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 17 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محمد بهمن امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص جاماندگان سهام عدالت، اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیر طرحی است که افرادی که جا مانده بتوانند از سهام عدالت برخوردار شوند، در حال حاضر منتظر هستیم مصوبه مجلس مطرح و به دولت ارسال شود.

داوطلبان هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت فقط «امروز» فرصت دارند

وی در توضیح انتخابات شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت استانی، گفت: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام کاندیداهای اعضای هیأت مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی است(پنج نفر عضو اصلی و ۲ نفر علی‌البدل) که تا الان ۵۰ نفر برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌ و تایید صلاحیت شده‌اند.

مدیر بورس منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۶۶ درصد از سهامداران عدالت روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: تمامی افراد که دارای سهام عدالت به روش غیرمستقیم هستند، می‌توانند در انتخابات روز مجمع شرکت کنند.

وی در خصوص پتانسیل شرکت سرمایه‌گذاری استان، گفت: قیمت هر سهم این شرکت در حال حاضر ۱۲۶ تومان است که ارزش فعلی آن ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است تقریبا شرکتی با این حجم از سرمایه در استان نداریم.

بهمن اضافه کرد: اگر مردم یک هیأت مدیره خوب با توان اقتصادی بالایی انتخاب کنند از فعالیت‌های اقتصادی، خرید و فروش سهام و سرمایه‌گذاری سود این فرد می‌توانند واحدهای تولیدی زیادی را در استان ایجاد کنند که این خودبه خود هم برای سهامداران صرفه اقتصادی دارد و هم کمک شایانی به استان را در راستای رفع بیکاری خواهد کرد.

سهام عدالت را فعلا نفروشید

وی در مورد خرید و فروش سهام عدالت نیز، گفت: سهامداران می‌توانند همچنان ۶۰ درصد سهام خود را به فروش بگذارند، ولی با توجه به شرایط حال حاضر ریزش بازار که اکثرا سهام‌ها در صف فروش هستند ولی فروشی ندارند، بهتر است مردم سهام عدالت خود را فعلا نفروشند.

بهمن اشاره‌ای هم به سود سهام عدالت داشت و افزود: ۵۰ درصد سود سهام عدالت در اسفندماه واریز شده، ۵۰ درصد دیگر تا آخر ماه رمضان واریز می‌شود، افرادی که سود سهام عدالت به حساب آن‌ها واریز نشده حتما برای ویرایش و تایید اطلاعات فردی خود حتما به سامانه سهام عدالت اطلاعات و سجام مراجعه کنند تا در مرحله دوم سود سهام عدالت حسابشان واریز شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار