سلام سرادر محبوب خوزستانی، خدا قوت، وقتی برای بار سوم خبر تحریم شدن ات را در خبرگزاری ها و اخبار خواندم، فهمیدم آن قدر خوب کار کرده ای که دوست ندارند به محبوبیت ات اضافه تر شود.
کد خبر: ۹۵۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰ 14 April 2021

مینا فراز
سلام سرادر محبوب خوزستانی، خدا قوت، وقتی برای بار سوم خبر تحریم شدن ات را در خبرگزاری ها و اخبار خواندم، فهمیدم آن قدر خوب کار کرده ای که دوست ندارند به محبوبیت ات اضافه تر شود.
سردار ، همین که بندهای پوتین ات را اول صبح می بندی و الهی به امید تو می گویی، دشمن استرس می گیرد، از اینکه فرماندهی در قامت یک ناخدای کشتی می خواهد همه نقشه های شوم را خنثی کند و با صلابت و استوار مشکلی را مرتفع کند.
می خواهم از خوزستانی بنویسم که مادرانش فرزندانی تقدیم این خاک می کنند که نشان از عمار دارند، می ایستند و می جنگند و هراسی به دل ندارند، می خواهم از سردارانی بنویسم که صدام 8 سال برای سرشان جایزه تعیین می کرد، از شیرمردانی بنویسم که فرمان رهبری ختم کلام برای آنها بوده است.
تحریم ها، آنی نیست که عمار خوزستان یعنی سردار شاهوارپور را به این گمان وادارد که آتش دشمن نسبت به ما برتری دارد، سردار این روزها به خود می بالم، از اینکه آستین ات همیشه بالاست ، از اینکه در تمام میدان ها هستی، از اینکه طرح رفع محرومیت برای استانی می ریزی که هر روز عده ای خارج نشین قصد تجزیه اش را دارند.
دشمن می داند چه کسی را تحریم کند، می داند کدام سرباز ارشد ایران را نشانه بگیرد، می داند چگونه وارد شود، اما نمی داند اعتقادات راسخ عمار گونه تو چیزی نیست که بتواند از پس او بربیاید.
کار دشمن ناامیدی است، تحریم می کند، اسلحه می کشد، خون می ریزد، نخبه می کشد، فرمانده ارشد را ترور می کند، شبکه های اجتماعی را پر می کند از دروغ های بزرگ علیه تو ، انگ های مختلف به تو می زند،اما می دانیم تو آن قدر درگیر آبادانی کشور و رفع محرومیت ها هستی و به فکر کشورات که تنها به این اقدامات دشمن می خندی.
سردار هنوز یادمان نرفته مشارکت در ساخت مسکن برای 900 نفر از محرومان، هنوز یادمان نرفته در میدان بودن تان برای مبارزه با بیماری کرونا را، هنوز یادمان نرفته کمک مومنانه به محرومین استان خوزستان را، هنوز یادمان نرفته برای رفع و مشکل کم آبی روستاها و مناطق دچار مشکل چقدر پای کار بوده ای، اینها آنی نیست که دل دشمن را شاد کند.
دشمن خدمت فرماندهان به محرومین و آبادانی و توانمند شدن ایرانیان را بر نمی تابد، ناچار است دست به تحریم بزند، تحریم تو این فکر و ایده را به دشمن می دهد که تو دست از تلاش برای حل مشکل محرومین برمی داری، ناامید می شوی، خسته می شوی.
خوشحالیم که عزم ات راسخ است، خوشحالیم که خاک خوزستان فرزندی همچو تو دارد، خوشحالیم که واهمه از تو دارند، دلهره دارند و تنها با این دید به تو نگاه می کنند که ناقض حقوق بشر هستی، چیزی که خودشان هم می دانند دروغ است و ناروا.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار