نماینده، ولی فقیه در گیلان: مقام معظم رهبری امسال را " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها" نامگذاری فرمودند و این نشاندهنده تاکید ویژه ایشان به تولید داخلی است.
کد خبر: ۹۵۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 24 March 2021

 

ارسلان زارع استاندار گیلان، حسن محمدیاری نماینده تالش، ماسال و رضوانشهر، حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه انزلی، حجت الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی و جمع دیگری از مسئولان امروز در چهارمین روز از سال جدید با آیت الله رسول فلاحتی دیدار کردند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان در این دیدار‌ها مقام معظم رهبری را دیده بان نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب امسال را سال " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها " نامگذاری فرمودند و این نشان می‌دهد ایشان همچنان بر تولید داخلی تاکید دارند و براین اساس بازار‌های غرب آسیا و آسیای میانه عرصه مناسبی برای صادرات کالا‌های ایرانی محسوب می‌شود.
آیت الله فلاحتی، فرهنگ را موضوع اصلی مسائل اجتماعی دانست و گفت: فعالیت‌های فرهنگی باید با نگاه و توجه به ویژه به فرهنگ بومی، محلی مناطق مختلف گیلان برنامه ریزی و اجرا شود.
وی همچنین بر ترویج فرهنگ روستا و روستانشینی خاطرنشان کرد: فرهنگ و آداب بومی و محلی مناسبی در گیلان وجود دارد که می‌توان با برنامه‌های فاخر رسانه‌ای به آن‌ها پرداخت.
امام جمعه رشت افزود: در این باره برنامه‌هایی تولید شده، اما با توجه به ظرفیت بالا و فرهنگ غنی و پرافتخار گیلان به تولید محتوا‌های بومی – محلی باید بیش از پیش اقبال نشان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار