مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: ۲۰۰ امدادگر به صورت شبانه روزی در طرح نوروزی هلال‌احمر استان در ۲۷ پایگاه امداد و نجات به هموطنان خدمت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ 22 March 2021

سیاوش غلامی روز دوشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات صیادلر محور آستارا-اردبیل افزود: این طرح تا ۱۵ فروردین ماه اجرا می شود و علاوه بر پایگاه های ثابت، ۱۶ شعبه امداد هم در این طرح مشارکت می کند.

وی بیان کرد: نخستین تصادف رانندگی سال ۱۴۰۰ در گیلان در محور رودبار به رشت حوالی امام زاده هاشم (ع) برخورد ۲ خودرو سواری بود و هموطنان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی ادامه داد: امسال برای نخستین بار در ۱۸ نقطه مرزی کشور پایگاه بهداشتی هلال احمر فعال است و در استان گیلان هم در پایانه مرزی آستارا تب سنجی و کنترل فشارخون انجام می شود.

غلامی گفت: با توجه به کوهستانی بودن گردنه حیران محور آستارا-اردبیل، نیروهای پایگاه جاده ای صیادلر برای اسکان و تغذیه افراد در راه مانده و امدادرسانی به مصدومان تصادفات جاده ای آماده هستند و ۲ دستگاه آمبولانس و خودرو ست در پایگاه صیادلر فعال است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان افزود: دستورالعمل های بهداشتی در مسافرت ها باید رعایت شود و هلال احمر تاکنون در میدان مبارزه با کرونا اقداماتی نظیر ضدعفونی معابر، تب سنجی مسافران و عزاداران ماه محرم، توزیع ماسک و آموزش مقابله با ویروس را انجام داده است.

شهرستان مرزی و گردشگرپذیر بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و محور آستارا - اردبیل از مسیرهای پرتردد شمال ایران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار