نماینده آستارا:
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: شعار و نام سال ۱۴۰۰ از سوی مقام معظم رهبری بر مبنای ایده‌ای راهبردی برای نجات کشور ارائه شده تا مردم از مشکلات معیشتی و اقتصادی رهایی یابند.
کد خبر: ۹۵۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲ 21 March 2021

 

غلامرضا مرحبا گفت: در سال جهش تولید به دلیل ضعف در پشتیبانی و نبود برنامه ریزی مدون، به موفقیت های کمی در حوزه تولید و اقتصاد دست یافتیم اما این کاستی ها امسال باید با مانع زدایی ها جبران شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته بسیاری از اقشار جامعه با مشکلات زیاد معیشتی مواجه بودند و امسال باید منابع و امکانات خود را برای حمایت از تولید تقویت کنیم و امیدواریم با کم کردن ناکارآمدی ها شرمنده مردم نشویم.

مرحبا گفت: با همراهی مسئولان باید نهضت بزرگی جهت تحقق کامل شعار سال ۱۴۰۰ شکل گیرد تا از گردنه های سخت اقتصادی با وجود تحریم های ظالمانه عبور کنیم.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی‌ ها با معیشت و رفاه مردم در ارتباط است و باعث رنجش مردم شده و بسیاری از کالاهای اساسی به شکل مناسب و با قیمت عادلانه به دست مردم نمی ‌رسد.

او گفت: دلایل مختلفی برای گرانی کالاها وجود دارد و یکی از مهم ‌ترین آنها نبود زنجیره توزیع مناسب و پیشرفته در کشور است و شیوه‌ های فعلی توزیع سنتی است اما در دنیا روش‌ های استانداردی برای توزیع کالا وجود دارد.

مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود، نام و شعار سال ۱۴۰۰ را "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" عنوان کردند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار