تیم فوتبال چوکا تالش در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور در رشت میزبان تیم خیبر خرم آباد است.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 16 March 2021

 

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز چهارشنبه (فردا)27 اسفند ماه در هفته هیجدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: این بازی به میزبانی تیم فوتبال چوکا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه پوریای ولی تالش، در ورزشگاه سردار جنگل رشت و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این دیدار، اولین هفته از رقابت های دور برگشت این مسابقات محسوب می شود که امیدواریم تیم فوتبال چوکا تالش در این دیدار مقابل حریفش به برتری دست یابد تا دور برگشت این مسابقات را با پیروزی آغاز کند.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم خیبر خرم آباد با ۱۸ امتیاز در مکان سیزدهم و تیم چوکا نیز با همین امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

وی بیان کرد: همچنین تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول، در هفته هیجدهم این مسابقات باید در دیداری همزمان در شیراز مقابل تیم قشقایی قرار گیرد که امید است تیم ملوان نیز در این بازی خارج از خانه مقابل حریفش به برتری دست یابد.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به تیم شهرداری بندرآستارا نیز اشاره و تصریح کرد: تیم شهرداری بندرآستارا روز یکشنبه در آغاز رقابت های هفته هیجدهم این مسابقات در بندر آستارا مقابل شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت که در نهایت با نتیجه سه بر یک مغلوب حریفش شد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نمایندگان استان گیلان در این لیگ هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار