مدیرکل ورزش:
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: این استان در همه رشته های ورزشی حرفهای زیادی برای گفتن دارد به خصوص در رشته بدنسازی که دارای ورزشکاران ارزنده ای است.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴ 07 March 2021

 

مریم بخشی روز یکشنبه در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان افزود : ورزشکاران استان در رشته بدنسازی و پرورش اندام در میادین مختلف ملی و بین المللی همواره می درخشند و عناوین قهرمانی رقابت های آسیایی و جهانی را نیز دارند.

وی افزود: علاوه بر حضور ورزشکاران شایسته، این استان از پیشکسوتان وداوران و مربیان زبده ای در استان گیلان در این رشته دارد که در سطح کشور هم مطرح هستند.

وی ادامه داد: البته با وجود کرونا، فعالیت های ورزشی طی یک سال اخیر به حداقل رسیده و هم اینک نیز باشگاه های بدنسازی با حداقل ظرفیت به کار خود ادامه می دهند و چند ماهی نیز تعطیل بودند و می توان گفت که روزهای بسیار سختی سپری شد.

این مسئول بیان کرد: تلاش بسیاری انجام دادیم تا مشکلات باشگاه داران کاهش یابد و تسهیلاتی نیز برای آنان در نظر گرفته شد اما به هرحال این ویروس منحوس برای جامعه به خصوص باشگاه داران مشکلات زیادی ایجاد کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: مشکلات هیات بدنسازی بسیار زیاد بود اما خوشبختانه مسئولان جدید این هیات باعث شدند که این مشکلات به حداقل کاهش یابد و هم اینک نیز وضعیت هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان به جایی رسیده که درآمدزایی دارد.

وی در ادامه افزود : روسای هیات های شهرستانی و سایر اعضای مجامع به طور حتم باید در مجمع سالیانه حضور یابند و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای رفع نواقص و همچنین برای پیشرفت بیشتر رشته ورزشی خود اعلام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: هم اکنون فعالیت هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان مناسب است و این هیات بالاترین بیمه ورزشکاران سازمان یافته را در گیلان دارد و برای فعالیت های این هیات در سال آینده نیز همه گونه همکاری و حمایت را خواهیم داشت.

وی ادامه داد : یکی از انتظارات ما پرورش و فعالیت بدنسازهای تخصصی است و در این راستا از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور تقاضا داریم در این زمینه با هیات گیلان همکاری کنند.

وی افزود : اینک سه ورزشکار ما در رشته های شمشیربازی، کاراته و تکواندو سهمیه المپیک را کسب کرده اند و امیداست این ورزشکاران در المپیک توکیو بدرخشند و یاد و خاطره مرحوم محمود نامجو تنها ورزشکار گیلانی دارنده مدال المپیک گرامی داشته شود.

در مجمع سالیانه هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گیلان که روز پنجشنبه در رشت برگزار شد، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان، مسئولان و اعضای مجمع عمومی این هیات حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار