مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره فعال شدن پایگاه‌های هلال‌احمر در تمامی شهرستان‌های استان در طول فصل زمستان گفت: اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در تمامی شهرستان‌های استان فعال و کلیه اکیپ‌های واکنش سریع در آماده باش کامل هستند.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 23 February 2021

 

سیاوش غلامی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت، با بیان اینکه هلال‌احمر در تمامی بحران‌ها آماده خدمت‌رسانی به مردم است، اظهار کرد: گیلان یکی از نقاط حادثه‌خیز کشور بوده و همواره با بارش‌های باران و برف نسبتاً سنگینی مواجه است، به این دلیل تمامی اکیپ‌های هلال‌احمر در طول سال در آماده‌باش هستند.

وی با اشاره به فعال شدن پایگاه‌های هلال‌احمر در تمامی شهرستان‌های استان در طول فصل زمستان گفت: با تلاش‌های انجام‌شده طرح زمستانه هلال‌احمر گیلان در ۴۳ پایگاه و پست و شعبه جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌های مختلف استان فعال‌شده و تا پایان زمستان این طرح ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از آمادگی کامل پایگاه‌های هلال‌احمر در خصوص مقابله با بارش برف احتمالی در گیلان خبر داد و افزود: در اجرای طرح زمستانه جمعیت هلال‌احمر استان گیلان در هر پست سه نفر و در هر پایگاه پنج نفر برای ارائه خدمات‌رسانی احتمالی در زمستان فعالیت داشته و تمامی این افراد در آماده‌باش کامل برای مقابله با بارش احتمالی برف سنگین در گیلان هستند.

غلامی با اذعان به اینکه هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران استان در خصوص اسکان اضطراری در گیلان صورت گرفته است، تصریح کرد: برای مقابله با بارش برف ۲۳ آمبولانس و یک تیم آنست و پایگاه امداد هوایی و دو تیم واکنش سریع برای طرح زمستانه جمعیت هلال‌احمر استان پیش‌بینی‌شده و مشکلی در این خصوص در گیلان وجود ندارد.

وی با درخواست از مردم در خصوص اطلاع‌رسانی به‌موقع از حوادث بین جاده‌ای به‌ویژه در هنگام بلایای طبیعی بیان کرد: مردم هنگام وقوع حوادث طبیعی و بین جاده‌ای در صورت نیاز به خدمات امدادی می‌توانند با تلفن ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات هلال‌احمر گیلان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار