درآستانه سالروز دهه مبارکه فجر و با حضور مشاور رئیس سازمان زندان های کشور آئین آزادسازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد همراه با محفل انس با قرآن کریم در زندان یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جشن آزدسازی ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد همحراه با محفل انس با قرآن مجید با حضورمشاور رئیس سازمان زندان های کشور، مدیر کل و مسؤلین زندان های استان و جمع کثیری از زندانیان در سالن اجتماعات زندان مرکزی برگزار گردید.

بازگشت ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد استان به آغوش خانواده

منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با بیان اینکه یکی از اهداف مهم سازمان زندان ها پرداختن به امور تربیتی و پرورشی زندانیان است افزود: امروزه افتخار سازمان زندان ها این است که با نگاه تربیتی و ارائه برنامه های فرهنگی با تکیه بر آموزه های دینی وقرآنی برای بازاجتماعی شدن و بازگشت شایسته و خوب زندانیان به دامان جامعه گام بر می دارد.

وی اظهار داشت: در زندان های استان دهها خدمات رفاهی، قضایی، فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمان ، آموزشی، اشتغال و حرفه آموزی و... در راستای تکریم زندانیان و حمایت از خانواده های آنان صورت می گیرد که صبغه و رنگ دینی و اسلامی به خود گرفته است.

بیژنی عنوان کرد: هر چند سازمان زندان ها در کنار مراقبت از زندانیان وظایف بازپروری و اصلاح مجرمان را بر عهده دارد ولی زندانیان نیز می بایست قدر این فرصت بدست آمده را دانسته و جهت اشتغال و مهارت آموزی همراه با توسل به خدا و پرداختن به امور دینی و اعتقادی زمینه ی بازگشت سالم به جامعه را فراهم نمایند.

مدیر کل زندان های استان در ادامه با اشاره به اینکه تمام تلاش ما و مقامات قضایی مساعدت و کمک به زندانیان واجد الشرایط می باشد اظهار داشت: در همین راستا و با تلاش‌ها و پیگیری همکاران خود در ستاد دیه و همراهی مراجع قضایی و همچنین مساعدت شکات توانستیم در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تعداد ۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را در آزاد کنیم.

منصور بیژنی افزود: میزان بدهکاری این افراد یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان بوده که ۹۵۶ میلیون آن از منابع ستاد دیه، پرداخت و مابقی آن با گذشت و رضایت شاکیان تأمین شده است.

لازم به ذکر آنکه در این آئین علاوه بر آزادی ۲۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد؛محفل نورانی انس با قرآن مجید با حضور قراء برجسته کشوری و همخوانی زندانیان در فضایی معنوی برگزار گردید.

بازگشت ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد استان به آغوش خانواده

بازگشت ۲۲ زندانی جرائم غیر عمد استان به آغوش خانواده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار