تابناک- فرماندار شهرستان قشم گفت: شرکت نفت فلات قاره قشم باید عوارض خود را در این شهرستان پرداخت و همچنین به مسوولیت اجتماعی خود در منطقه عمل کند.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷ 25 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علیرضا نصری در نشست مشترک با دهیاران و شوراهای بخش مرکزی شهرستان قشم افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان قشم، عمل نکردن بنگاه‌های اقتصادی به مسوولیت اجتماعی است.

وی ادامه داد: اگر این عوارض به جای پرداخت به استان دیگر در همان شهری که مجتمع مستقر است پرداخت شود، بسیاری از مشکلات محلی رفع این مشکلات با حضور مدیران شهرستان صادر شد.

فرماندار قشم اظهار کرد: در این نشست مشکلات روستاهای بخش مرکزی قشم بررسی و دستور رفع این مشکلات با حضور مدیران شهرستان صادر شد.

وی افزود: آب‌رسانی به روستاهای هُلُر و بخش مرکزی، ایجاد خانه بهداشت جی‌جیان، تکمیل خانه بهداشت روستاهای گَوَرزین و کاروان، آسفالت مسیر ورودی روستاهای لافت و پی‌پشت، پل مسیر باغ بالا به توریان و توزیع سیمان در روستاها از مواردی است که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

نصری تصریح کرد: برای حل مشکلات تامین آب شرب روستاها با هماهنگی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مقرر شد مشکل از طریق شرکت مپنا تامین برطرف شود.

وی ادامه داد: تعیین تکلیف مدیریت روستای تولا در مجلس شورای اسلامی نیز از سایر مصوبات این نشست است.

گفتنی است، شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است که در بخش مرکزی آن ۲۷ روستا وجود دارد.

انتهای پیام /ز97

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار