اندرو رولیو و انیز جید یک زوج جوان ۲۸ ساله، با پوشیدن لباس‌های قرمز و ماسک‌های سالوادور دالی برای بازسازی صحنه‌های این مجموعه درام محبوب اقدام به عکاسی کردند. یک عکاس فیلیپینی این زن و شوهر را در معبد لی، شهر سبو، در فیلیپین برد و با اسلحه و پول‌های جعلی آن‌ها را آماده کرد.
کد خبر: ۹۳۳۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 22 January 2021

یک زوج جوان صحنه‌های سریال معروف Heist Money را برای عکاسی عروسی خود انتخاب کردند.

سریال Money Heist یا سرقت پول (به اسپانیایی La casa de papel‎) مجموعه تلویزیونی با سبک سرقتی-جنایی اسپانیایی است که توسط آلکس پینا ساخته شده‌است. این سریال دو گروه سرقت آماده را به رهبری پروفسور در یکی از ضرابخانه‌های اسپانیا و دیگری در بانک اسپانیا به نمایش درمی‌آورد. این سریال جوایز مختلفی از جمله بهترین سریال‌های درام را در چهل‌ و ششمین دوره جوایز بین‌المللی امی و همچنین تحسین منتقدان برای طرح پیچیده آن، درام‌های بین فردی، کارگردانی و تلاش برای نوآوری تلویزیون اسپانیا را دریافت کرد. تا سال ۲۰۱۸، این سریال پربیننده‌ترین سریال غیر انگلیسی و یکی از پرتماشاگرترین آن‌ها در شبکه نتفیلیکس با طیف گسترده‌ای از بینندگان در سراسر جهان بوده است.

 
 

اندرو رولیو و انیز جید یک زوج جوان ۲۸ ساله، با پوشیدن لباس‌های قرمز و ماسک‌های سالوادور دالی برای بازسازی صحنه‌های این مجموعه درام محبوب اقدام به عکاسی کردند. یک عکاس فیلیپینی این زن و شوهر را در معبد لی، شهر سبو، در فیلیپین برد و با اسلحه و پول‌های جعلی آن‌ها را آماده کرد. این معبد بسیار شبیه ضرابخانه سلطنتی اسپانیا است، جایی که اکثر صحنه‌های سرقت فیلم در آن فیلم‌برداری شده‌است.

این زوج هر دو کارمند مراقبت‌های بهداشتی در بخش مراقبت‌های ویژه در لندن هستند. این زوج همیشه می‌خواستند برای تصویربرداری قبل از عروسی خود لباس‌های سریال Money Heist را بپوشند. آن‌ها لباس‌ها را از آمازون سفارش دادند و همراه با یک تیم خلاق صحنه‌های فیلم را بازسازی کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار