تابناک کرمانشاه گزارش می دهد:
امروز با وجود رشد جزئی نرخ ارز قیمت طلا و سکه اندکی افزایش یافته و به نظر نمی رسد فعلا وارد فاز صعودی شود.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 10 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه روز گذشته ارزش اونس جهانی حدود ۷۶دلار نسبت به هفته گذشته کاهش یافت و در بازار ارز هم روند قیمت دلار و یورو نزولی بود از همین رو طلا و سکه با ریزش قابل توجهی همراه شد به طوریکه سکه بعد از حدود هفت ماه در ساعاتی از معاملات دیروز وارد کانال ۱۰میلیون تومان شد.

امروز با وجود تعطیلی بازار‌های جهانی، به دلیل رشد جزیی نرخ ارز شاهد اندکی افزایش در قیمت طلا و سکه هستیم که البته نوسانات بسیار محدود بوده و به نظر نمی‌رسد مجددا بازار وارد فاز صعودی شود.

جعفری رئیس اتحادیه طلافروشان در ادامه روند قیمت ها در بازار امروز را به شرح زیر بیان کرد: امروز مورخه بیست و یکم دی ماه یک هزار و سیصد و نود و نه، خرید هر گرم طلا در بازار امروز به قیمت ۱۰۹۲۰۰۰ بود.

وی افزود: سکه امامی با قیمت ۱۱۱۸۰۰۰۰ تومان و سکه طرح قدیم با قیمتی برابر با ۱۱۰۰۰۰۰۰ تومان خریداری شد. همچنین نیم سکه با قیمت ۶۰۵۰۰۰۰ تومان و ربع سکه با قیمتی بالغ بر ۴۰۵۰۰۰۰ تومان خریداری شد.

جعفری تاکید کرد: از روز گذشته نرخ ارز، کف مقاومتی خود را از دست داد و وارد کانال ٢۴ هزار تومان شد و هر دلار آمریکا در بازار امروز ۲۴۷۹۰ تومان خریداری شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار