فرماندار املش با بیان این که اخیرا ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی به شهرستان تخصیص یافته گفت : ۱۰ میلیارد تومان هم برای تصفیه خانه آب طول لات رحیم آباد تامین کننده آب شرب املش درحال هزینه شدن است .
کد خبر: ۹۲۷۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 28 December 2020

محمد رنجبر نیاول روز دوشنبه در جلسه شورای اداری اظهار داشت: در شش ماه اخیر با لایروبی چاههای آب روستاهای خرشتم و اسماعیل گوابر املش مردم شهرستان املش دیگر شاهد قطعی آب نبودند.

وی با اشاره به بارش برف شدید در ییلاقات املش افزود:با اینکه بارش برف شدید درارتفاعات و روستاهای بالادست مشکلات عدیده ای را برای مردم این نقاط به وجود آورده بود و مردم ۴۰ روستا را درگیر کرده بود ولی در همان ساعات اولیه با همدلی و مشارکت مسئولان و نیروهای ادارات راهداری و اداره برق موفق به غلبه بر مشکلات شدیم .

وی خاطرنشان کرد: املش در مقابله با ویروس کرونا یکی از شهرستانهای مثال زدنی گیلان است و این مهم مگر در سایه همت و تلاش همه نیروهای خدوم از جمله کادر درمان،نیروهای بسیجی، سپاهی، و دیگر نیروهای نهادهای شهرستان املش مسیر نمی شد.

رنجبر در ادامه به مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان تاکید کرد: باید ضمن ارتباط بیشتر با مردم،مطالبات مردم در رأس همه کارها باشد.

وی با بیان این که با وحدت و همدلی و پیگیریهای مسئولان شهرستان ،آرامش در این شهرستان حکمفرماست خاطرنشان کرد: با این همراهی می توان نواقص ومشکلات را مرتفع کرد.

رنجبر با برشمردن فضایل اخلاقی و شخصیتی سردار شهید سلیمانی افزود: بزرگترین ویژگی سردار سلیمانی،نیت پاک و خلوص ایشان بود که خداوند به علت دارا بودن این خصایص برتر ایشان را آن چنان عزیز و دوست داشتنی کرد که هیچ وقت نامش در تاریخ منطقه فراموش نخواهد شد.

فرماندار شهرستان املش گفت:همه باید تلاش کنیم با خلاقیت و ابتکارخویش مشکلات را بهتر رفع نماییم و با اقتداء به شهید سلیمانی ،راه او را درپیش بگیریم تا بتوانیم در پیشبرد اهداف نظام اسلامی مفید باشیم.

شهرستان املش با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار