بحران در تیم نیمار
رسانه های آلمانی و فرانسوی گزارش دادند توماس توخل پس از برتری 4-0 شب گذشته بر استراسبورگ از هدایت پاری سن ژرمن برکنار شده است. در مورد دلیل اخراج ابهاماتی وجود دارد.
کد خبر: ۹۲۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱ 24 December 2020

به گزارش تابناک سمنان ساعتی پیش دو نشریه اسپورت بیلد و اکیپ خبر از برکناری توماس توخل از هدایت پی اس جی دادند. خبر اخراج او به زودی رسما اعلام خواهد شد و این موضوع شب گذشته از طریق لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه به گوش سرمربی آلمانی رسیده است.

به این ترتیب توخل از ماه ژانویه دیگر روی نیمکت پاریسی ها نخواهد نشست. اخراج توخل اتفاقی بود که دیر یا زود محقق می شد. از مدت ها پیش شایعات برکناری او به گوش می رسید اما هر بار نتایج خوب تیم با او این اتفاق را به تاخیر می انداخت. آخرین بار پیش از بازی مرگ و زندگی برابر منچستریونایتد بود که رسانه ها از احتمال اخراج توخل نوشتند.

 

پاری سن ژرمن باید یونایتد را در اولدترافورد شکست می داد تا شانس صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را پیدا می کرد و در نهایت چنین هم شد. پی اس جی با درخشش نیمار توانست یونایتد را شکست دهد و توخل هم موقتا ماندنی شد.

هرچند پی اس جی توانست با شکست باشاک شهیر در هفته پایانی به عنوان تیم اول گروه راهی دور بعد لیگ قهرمانان شود ولی شکست هفته گذشته برابر لیون که منجر به از دست رفتن صدر شد و تساوی این هفته در زمین لیل که اجازه نداد پاریسی ها به صدر برگرددند، حکم اخراج توخل را نهایی کردند.

 

در واقع برتری پرگل دیشب برابر استراسبورگ هم چاره ساز نشد و سرمربی آلمانی شغل خود را از دست خواهد داد. همچنین نکته دیگری هم احتمالا در برکناری او نقش داشته نقل قولی جنجالی بوده که این هفته در رسانه ها بازتاب داشت.

طی روزهای گذشته حرف هایی از توماس توخل منتشر شد که در آن او از حفظ کیلیان امباپه و نیمار در پاری سن ژرمن ابراز خوشحالی کرده بود. همچنین از سرمربی آلمانی نقل شد که او در اولین فصل حضور خود در پاری سن ژرمن بیشتر احساس یک سیاستمدار ورزشی یا وزیر ورزش را داشته تا سرمربی و دستاورد هایش کم رنگ به حساب آمده است.

 

 

 

 

توماس توخل بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل استراسبورگ به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «من نگفتم همه چیز بیش از ورزش به سیاست مربوط می شود. همچنین نگفتم که دیگر از حضور در تمرینات لذت نمی برم. ممکن است آنها ترجمه نادرستی از صحبت هایم داشته اند.

مصاحبه ویدیویی را تماشا کنید. من فقط گفتم PSG منحصر به فرد است و این یک چالش بزرگ برای من است. همیشه اینطور بوده است. من این چالش را دوست دارم و هیچ تغییری نکرده است. من به زبان آلمانی شوخی می کردم. ترجمه صحیح نیست. ما نمی توانیم کلمه به کلمه ترجمه کنیم. وقتی صحبت می کردیم یک شوخی بود و این صحبت ها جایز نیست.»

 

 

 

 

در مورد جانشین احتمالی توخل حرف و حدیث بسیار است و از مائورسیو پوچتینو و مکس آلگری بیش از گزینه های دیگر نام برده می شود.

هر دو مربی از سال گذشته بیکار هستند و منتظرند تا بهترین پیشنهاد به آنها ارائه شود. پوچتینو که ماه گذشته از او به عنوان جانشین زیدان در رئال نام برده می شد، شاید بیشترین شانس را برای حضور روی نیمکت پی اس جی داشته باشد به خصوص که او زمانی بازیکن همین تیم بود.

پی اس جی 27 بهمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان میهمان بارسلونا خواهد بود و به فاصله کمتر از دو ماه یک باشگاه بحران زده به نظر می رسد. مربی بعدی یک تیم باکیفیت و بزرگ را در اختیار خواهد گرفت و باید ماموریت ناتمام فصل گذشته را به سرانجام برساند. توخل تنها مربی تاریخ پی اس جی است که این تیم را به فینال لیگ قهرمانان رسانده و در نهایت نایب قهرمان شد. پوچتینو یا آلگری حالا باید این تیم را قهرمان کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار