مانور تاب آوری شبکه برق شهرستان لاهیجان با اجرای طرح تعویض ۳ هزار متر سیم به کابل خودنگهدار در روستای دموچال لاهیجان با حضور فرماندار شهرستان و مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 17 December 2020

این اقدام در ادامه اجرای طرح مانور سراسری تاب آوری شبکه شرکت توزیع برق گیلان در راستای تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین به اجرا درآمد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان امروز در جریان اجرای این برنامه گفت: این مانور با حضور ۱۷ تیم کاری از شهرهای مختلف اجرایی شده است .

محمد اسماعیل هنرمند گفت : این برنامه با هزینه ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای مدیریت بهتر بحران احتمالی در زمستان در صورت بارش سنگین برف و حوادث غیرمترقبه در حال اجرا است.

هنرمند تصریح کرد: پیش از این نیز برای اجرای تعویض ۲۶ کیلومتر سیم با کابل خودنگهدار ۲۰ طرح و ۸۸ اکیپ و تیم کاری اعزام و ۸۹۲ نفر ساعت عملیات ،مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال نیز هزینه شده است.

به گفته وی ، از ابتدای سال در حوزه توزیع برق وزارت نیرو در شهرستان لاهیجان ،تاب آوری و تعویض سیم در مجموع ۵۴ کیلومتر از شبکه با اعتبار ۷۳ میلیارد ریال تا ۲۵ آذرماه است اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جوی استان و بروز حوادث احتمالی طرح جهادی علاوه بر پایداری شبکه و جلوگیری از خاموشی ، باعث تامین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین خواهد شد.

به گفته وی، از ابتدای سال در طرح تاب آوری و تعویض سیم به کابل خودنگهدار در مجموع یک هزار میلیارد و ۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار