رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور در آیین بهره برداری از زباله سوز نوشهر که به صورت ویدئوکنفرانسی انجام شد،گفت:هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست.
کد خبر: ۹۲۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۳ 17 December 2020

مهدی جمالی نژاد در آیین بهره برداری از نیروگاه زباله سوز نوشهر به صورت ویدئو کنفرانسی با اشاره به معضل پسماند در همه شهرهای شمال کشور، اظهار کرد: هیچ مشکلی به اندازه زباله و پسماند در شمال کشور مهم نیست و با افتتاح این نیروگاه گام بزرگی در جهت رفع این دغدغه در بخشی از شهرهای شمال کشور برداشته شد.

وی با اشاره به اختصاص یک فایل ویژه به موضوع پسماند در سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور، گفت: مجموعه های غیر دولتی می توانند نقش مهمی در رفع معضل زباله و اجرای پروژه های این چنینی از جمله نیروگاه های زباله سوز داشته باشند و شرکت تی تی اس نیز کار ارزشمندی در این پروژه و سه پروژه دیگر در تهران، ساری و رشت انجام داد.

رئیس سازمان همیاری شهرداری های کشور ابراز امیدواری کرد: روند احداث کارخانه های زباله سوز و پسماند در سایر شهرها و استانهای شمالی کشور ادامه یابد.

وی تصریح کرد: اگر در استان های شمالی کشور هیچ پروژه ای اجرا نشود و تنها به موضوع پسماند پرداخته شود کار بزرگی صورت گرفته است.

جمالی نژاد از زباله به عنوان قصه پرغصه کل کشور یاد کرد و افزود: با اجرای پروژه های این چنینی نه تنها مردم شهرهای شمالی بلکه کل کشور خوشحال خواهند شد زیرا دغدغه همه مردم کشور است.

به گزارش ایسنا،نیروگاه زباله سوز نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن زباله در روز و تولید ۳ مگاوات برق، نخستین نیروگاه زباله سوز شمال کشور است که به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار