رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت:۵۳۰ نیروی این مرکز با ۱۳۵ دستگاه آمبولانس، یک فروند هلیکوپتر اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات در طرح امداد زمستانی فعال هستند.
کد خبر: ۹۲۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶ 13 December 2020

دکتر پیمان اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اجرای طرح زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان در تمامی پایگاه های جاده ای و شهری افزود:

آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز نیز به تجهیزات فنی زمستانی شامل زنجیر چرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی مجهز شده اند و آماده انجام ماموریت در مناطق و پایگاه های کوهستانی هستند.

اسدی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح زمستانی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان بازرسی ها و پایش های مستمر از پایگاه های اورژانس با هدف بررسی میزان آمادگی لازم در تمامی پایگاه ها به صورت مستمر انجام می شود ضمن اینکه واحد ارتباطات مرکز اورژانس گیلان، واحد MCMC "پایش مراقب های درمانی"، واحد EOC "فرماندهی عملیات بحران" آماده انجام هماهنگی های لازم در خصوص امداد رسانی به بیماران و مصدومان است.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان دارای ۶۲ پایگاه شهری و جاده ای است. طرح امداد زمستانی ۱۱۵ گیلان تا بیستم اسفندماه برای ارایه خدمات رسانی فعال است.

 
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار