معاون ورزشی باشگاه تراکتور از مذاکره زنوزی با کی روش برای هدایت این تیم تبریزی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۲ 12 December 2020

به گزارش تابناک سمنان معاون ورزشی باشگاه تراکتور درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم تبریزی گفت: هر ۳ کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم تراکتور هستند. به طور اساسی مربی باید بزرگ‌تر از بازیکنان باشد تا از دستوراتش پیروی کنند.  

او بیان کرد: زنوزی مالک باشگاه تراکتور با کارلوس کی روش صحبت کرده است. کی روش دوست صمیمی  زنوزی است و  مالک تراکتور بخشی از مطالبات این مربی را داده بود و نمی‌دانم فدراسیون فوتبال پول را به زنوزی برگردانده است یا نه. به هر حال زنوزی از من سئوال کرد که می‌توانیم مربی خارجی بیاوریم که گفتم امکانش وجود ندارد. مردم کشورمان کی روش را خیلی دوست دارند به همین علت باید با این مربی رفتار فراقانونی داشت. اکنون این مربی  خیلی تمایل دارد به ایران بازگردد. ممنوعیت جذب سرمربی خارجی برداشته شود در آن صورت ما مشکلی برای جذب مربیانی همانند کی روش نداریم.  

نصیرزاده درباره اینکه باشگاه تراکتور  ۳ میلیون دلار دارد تا به کی روش بدهد، گفت:  زمانی با یک مربی صحبت می‌کنیم به طور حتم از رقم قراردادش هم آگاهی داریم.  البته حضور کی روش در کشورمان به علت ممنوعیت ورود خارجی‌ها به ایران منتفی است.  

باشگاه تراکتور در انعقاد قرارداد با کنستانت اشتباه بزرگی کرد 

نصیرزاده درباره وضعیت  پرونده‌های خارجی باشگاه تراکتور گفت: متاسفانه اتاق حل اختلاف فیفا تحت تاثیر اتحادیه بازکنان خارجی حرفه‌ای است و همه آرا را به نفع آن‌ها صادر می‌کند به همین علت فیفا تمام پرونده‌هایی که تراکتور را محکوم کرده بود را به دادگاه CAS  داده است. به هر حال در دادگاه CAS  قوانین مدنی سوئیس حاکم است به همین علت احتمال این وجود دارد که رقم‌ قرارداد بازیکنان خارجی تراکتور کاهش یابد. پرونده‌های استوکس، اروین، فورچونه و از همه مهمتر کنستانت در فیفا داریم. متاسفانه باشگاه تراکتور در انعقاد قرارداد با کنستانت اشتباه بزرگی کرد. این بازیکن  مشکل قلبی داشت، اما با او قرارداد بستند. کنستانت بدون اینکه بازی کند در نهایت توانست برنده پرونده شکایت شود. وکیل پرتغالی از پرونده کنستانت در دادگاه CAS دفاع خواهد کرد و امیدوارم حق باشگاه تراکتور در این دادگاه ضایع نشود.  

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار