زوج مسی-نیمار به امباپه بستگی دارد
دو باشگاه بزرگ بارسلونا و PSG با احتمالات بزرگی برای نقل و انتقالات آتی مواجه هستند. نقل و انتقالاتی که سه ستاره بزرگ، مسی، نیمار و امباپه در مرکز آن هستند.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ 06 December 2020

به گزارش تابناک سمنان کانالهای ارتباطی بین بارسلونا و پاری سن ژرمن در انتظار روزهایی شلوغ هستند که می‌تواند به انتقال‌هایی رویایی و عجیب بین دو باشگاه منجر شود. مسی ممکن است به پاریس برود و نیمار و امباپه در مقابل ممکن است راه نوکمپ را در پیش بگیرند. با شرایط امروز انجام چنین معامله‌ای دشوار به نظر می‌رسد ولی غیرممکن نیست.

 

 

دنیای فوتبال پیش از این شاهد سناریوهایی پیچیده تر از این هم بوده است. به خصوص با توجه به اینکه هر دو باشگاه بارسا و PSG به این استراتژی روی خوش نشان خواهند داد چرا که از نظر مالی به سود هر دو باشگاه خواهد بود.

 

شروع مساله از این نقطه است که لیونل مسی با توجه به تمدید نکردن قراردادش تا بارسا تنها تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد و طبق قانون می‌تواند از روز اول ژانویه مذاکره با دیگر تیم‌ها را شروع کند. تا چندی پیش تنها گزینه ممکن برای مسی انتقال به منچسترسیتی به نظر می‌رسید. اما حالا گفته می‌شود قطری‌های پاری سن ژرمن از ماه فوریه کارتهای خود را بازی می‌کنند و می‌توانند با دست بالا وارد این ماجرا شوند.

 

مسی از موضع نیمار آگاه است که چند روز پیش گفت: " می خواهم دوباره با مسی همبازی شوم و امیدوارم این اتفاق فصل آینده بیفتد". نیمار نگفت می خواهد در کجا با مسی همبازی شود ولی او آنقدر کم هوش نیست که نداند بارسا در حال حاضر پول کافی برای خرید او را ندارد.

 

 

گفته می‌شود آنتونلا همسر مسی زندگی در پاریس را به زندگی در منچستر ترجیح می‌دهد. از سوی دیگر لئو می‌داند که بازی در لیگ فرانسه برایش راحت تر از لیگ انگلیس خواهد بود و در پاریس می‌تواند تمرکز خود را بر روی چمپیونزلیگ معطوف کند.

 

اپیدمی کرونا و فشار مالی بر باشگاه ها هم برای مسی نگران کننده نیست چرا که دلارهای نفتی قطری از کرونا تاثیر نپذیرفته و PSG بر خلاف اکثر باشگاه های بزرگ مشکلی برای ولخرجی نخواهد داشت. به خصوص با توجه به اینکه قطری‌ها قصد دارند لئو مسی را به عنوان سفیر جام جهانی خود در سال 2022 تعیین کنند.

 

اما کلید این استراتژی بدون شک راضی کردن کیلیان امباپه برای انتقال به بارسلونا است. PSG در این صورت می‌تواند بدون تخطی از قوانین مالی جوانمردانه لئو مسی را به خدمت بگیرد و او را در کنار نیمار در اختیار داشته باشد. این معامله البته به سود امباپه هم خواهد بود چرا که او در نوکمپ جانشین مسی خواهد بود و می‌تواند به بت جدید بارسلونا تبدیل شود. احتمال فتح توپ طلا و لیگ قهرمانان دیگر گزینه‌هایی است که می‌تواند امباپه را برای انتقال به باشگاه کاتالان راضی کند.

 

 

بارتومئو رئیس سابق بارسلونا نسبت به PSG حس خوبی نداشت و هر چه باشگاه فرانسوی تلاش کرد او در کاتالونیا اجازه نداد معامله بزرگی بین دو باشگاه انجام شود. رئیس آتی بارسلونا باید این را بداند که او با رقیبی قدرتمند مثل فلورنتینو پرز مواجه است که مدتها است کمین کرده تا امباپه را از پاریس به مادرید منتقل کند. برای بارسا اما یک چیز مثل روز روشن است؛ در صورت جدایی مسی، کیلیان امباپه بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی او خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار