نماینده رشت در مجلس خبر داد:
نماینده رشت در مجلس گفت: ۷۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مجمع نمایندگان استان گیلان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۲۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶ 05 December 2020

محمدرضا احمدی سنگری صبح شنبه در جمع خبرنگاران قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون را دو وظیفه مهم نمایندگان دانست و بیان کرد: وظیفه ملی نمایندگان این است که برای نفع مردم و کشور طرح‌هایی را تصویب کنند و پیگیری مطالبات بین‌المللی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید برای پیشرفت و توسعه استان خود تلاش کنند، تصریح کرد: در طول این چند ماه، نمایندگان استان گیلان با قدرت تلاش کردند و نطق آنان در مجلس برای استان باعث افتخار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان نگاه استانی دارند، اظهار کرد: به طور مثال برای حل معضل پسماند سراوان با مدیران سه استان شمالی بحث و بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای استان اشتغال‌زایی کنند، ادامه داد: ۷۰ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش‌بنیان توسط مجمع نمایندگان استان گیلان در نظر گرفته شده است.

احمدی به اختصاص ۸۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های استان گیلان اشاره کرد و افزود: مسئولان باید برای رفع مشکلات استان به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند.

نماینده رشت در مجلس ادامه داد: اگر یک کارگروه تشکیل شود و تمامی دستگاه‌هایی که باید به سرمایه‌گذار مجوز بدهند در آن عضو شوند، برای جذب سرمایه گذار اقدامی مؤثر محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار