فرماندار انزلی از توزیع ۱۱ تن مرغ کشتار روز با نرخ مصوب در مرغ فروشی‌های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ 29 November 2020

اسماعیل میر غضنفری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این مقدار مرغ با نرخ مصوب ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و با توجه به نیاز سنجی و پراکندگی جغرافیایی در سطح شهرستان انزلی توزیع شده است.

وی تصریح کرد: شهرستان بندرانزلی در روزهای عادی ۱۲ تن و در صورت حضور گردشگران به ۱۸ تن مرغ نیاز دارد. این درحالیست که در ماههای گذشته پنج تا ۱۰ تن مرغ در این شهرستان توزیع می‌شد.

وی با بیان اینکه انزلی حدود ۹۶ مرغ فروشی دارد، خاطر نشان کرد: در روزهای آتی ورود این مقدار مرغ به انزلی استمرار خواهد داشت و امیدواریم با رایزنی‌های صورت گرفته این شهرستان بتواند به حد نصاب سقف مورد نیاز دست یابد.

وی همچنین از جریمه ۲۰۰ میلیون ریالی پنج واحد پخش عمده مرغ در انزلی خبر داد و افزود: آبان ماه گذشته ۲۰ واحد مرغ فروشی متخلف در انزلی شناسایی شدند و پرونده این واحدهای متخلف در دست بررسی می‌باشد.

وی اظهار داشت: همچنین در روزهای اخیر ۹ تن روغن سرخ کردنی ۹۰۰ گرمی در فروشگاه‌های بزرگ با قیمت هفت هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

میر غضنفری تصریح کرد: مرحله اول سهمیه روغن تخصیصی مردمی شهرستان بندرانزلی ۳۰ تن بود که از این مقدار ۱۲ تن جذب و در سطح شهر و روستا توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: بزودی کمبود روغن در بازار با ورود ۹ تن دیگر و ۶۸ تن روغن صنفی صنعتی در حلب‌های ۱۶ کیلویی رفع شده و در اتحادیه‌های ذیربط مانند اتحادیه شیرینی فروش‌ها، ساندویچی‌ها و رستوران‌ها توزیع می‌شود.

بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار