فرماندار شهرستان املش گفت :ورود دست فروشان و کسبه غیربومی به سه شنبه بازار املش ممنوع است.
کد خبر: ۹۱۸۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 23 November 2020

محمد رنجبر نیاول روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا فرمانداری املش اظهار داشت:با توجه به شرایط فعلی و تصمیمات ملی و استانی بسیاری از فعالیت های غیرضروری ازجمله برگزاری هرگونه مراسم،جلسه و تجمع غیرضروری حتی برگزاری کلاس های حضوری و همچنین ورود کسبه و دست فروشان غیربومی به سه شنبه بازار شهر املش تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

وی  افزود:هرگونه مکاتبات اداری به صورت دستی  به جز ادارات خاص،تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و کارکنان مشکوک  ابتلاء به کرونا باید به مرخصی اجباری رفته تا بهبودی کامل  وارائه گواهی تأیید نهایی پزشک حق ورود به محل کار را دارند .

رنجبر خاطرنشان کرد:در این ایام و شرایط به وجودآمده ،هرگونه سرماخوردگی را کرونا تصور کرده ،مگراینکه خلاف آن ثابت شود.

سه شنبه بازار املش از قدیمی‌ترین بازارهای گیلان است که در آن انواع محصولات محلی، لباس‌های محلی، ماهی و میوه‌ها و سبزیجات محلی به فروش می‌رسد. بازاریان و کسبه در این روز بیشترین فروش خود را دارند و بسیاری از کسبه از شهرهای دیگر محصولات خود را برای فروش به املش می‌آورند. سه شنبه بازار املش در سال ۱۳۱۲ توسط نصرالله خان بنا شده و تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی و رانکوه، با ۱۴۳ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۴ هزار نفر در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار