برخورد قضایی با متخلفان
مدیرکل بازرسی استان گیلان با اعلام ضرب‌الاجل ۴۵ روزه جهت ترخیص کالاهای اساسی از انبارهای منطقه آزاد و کمرگ انزلی گفت: برخورد قضایی قاطعانه در انتظار متخلفان است.
کد خبر: ۹۱۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱ 22 November 2020

 سیف‌الله مسرور ظهر امروز در حاشیه بازدید از دو گلوگاه اساسی ترخیص و تجارت کالاهای اساسی در منطقه آزاد و گمرک بندرانزلی اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های متولی و صاحبان کالا ظرف 45 روز نسبت به ترخیص کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از انبارهای بندر تجاری انزلی اقدام کنند.

مدیرکل بازرسی استان گیلان با بیان اینکه در راستای مایحتاج ضروری مردم هیچ تعارف و اغماضی با کسی نداریم گفت: اگر در مسیر انجام رسیدگی‌های لازم، دستگاه‌های اجرایی مسبب اهمال و اساسی در وظایف باشند شناسایی و قطعاً با آنها نیز برخورد خواهد شد.

مسرور گفت: با آن دسته از تاجران و واردکنندگان که به‌طمع کسب سود بیشتر و به‌واسطه وجود خلأهای قانونی اقدام به ترخیص این کالاها نکرده‌اند، عمل آنان اخلال در نظام توزیع کشور محسوب شده و برخورد قضایی قاطعانه و پشیمان‌کننده‌ای در انتظار آنها است.

مدیرکل بازرسی استان گیلان در این بازدید میدانی از سیلوها، انبارهای دپو و انباشت کنجاله خوراکی، دامی ضمن رصد و پایش دقیق ترخیص و رسوب این کالاها در بندرتجاری انزلی به متولیان و مدیران دستگاه‌های اجرایی دستور دارد تا به‌منظور ایجاد اتخاذ تمهیدات برای ترخیص کالا فرصت 45 روزه داد.

این اقدامات و ضرب‌العجل 45 روزه در راستای توجه به امور معیشتی مردم و جهت توزیع به‌موقع کالاهای اساسی در بازار انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار