معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مطرح کرد:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به مراجعه بیماران کرونایی با شرایط بد به مراکز درمانی، گفت: شهروندان باید با کوچک ترین علائم با سامانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند.
کد خبر: ۹۱۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴ 14 November 2020

آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: گیلان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۸۱ بیمار کرونایی در استان گیلان نیازمند بستری در مراکز درمانی شناسایی شدند، افزود: ۶۰ بیمار نیز شناسایی شدند که نیازمند بستر در بیمارستان‌های نبودند.

معاون بهداشتی دانشگاه علم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۹۰ بیمار بد حال کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: در مجموع نیز ۴۲۰ بیمار کرونایی بستری در مراکز درمانی گیلان داریم.

وی با بیان اینکه این روزهای با بیماران بدحال‌تر از گذشته مواجه هستیم، تصریح کرد: مهم‌ترین این وضعیت عدم مراجعه به موقع شهروندان به مراکز درمانی و هراس از این بیماری است.

حیدرزاده از شهروندان گیلانی خواست در صورت مشاهده کوچک‌ترین علائم بیماری که مشابه بین سرماخوردگی، کرونا و آنفلوانزا است با سمانه ۴۰۳۰ تماس بگیرند تا راهنمایی‌های لازم به آنها ارائه شود، گفت: عدم توجه به این موضوع سبب شده امروز با بیماران بد حال مواجه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار