فدراسیون کبدی سه ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن را به اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت های کبدی ساحلی آسیا دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ 28 October 2020

معاونت توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرهاد رحیمی ،معین شفقی و رسول حسینی سه ورزشکار شایسته استان گیلان به مرحله جدید اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران دعوت شدند تا در صورت عضویت در تیم ملی ، در رقابت های کبدی قهرمانی آسیا حضور یابند.

فاضل بازیار افزود:  همچنین سیده فاطمه موسوی دیگر ورزشکار شایسته استان گیلان نیز به مرحله جدید اردوی تیم ملی کبدی ساحلی بانوان ایران دعوت شده تا این ورزشکار نیز شانس حضور در رقابت های قهرمانی ساحلی آسیا را داشته باشد.

وی اضافه کرد: نفرات دعوت شده باید تمرینات خود را به صورت انفرادی و به مدت ۱۰ روز در استان های خود ادامه دهند و پس از فروکش کردن بیماری کرونا ، به طور حتم مراحل بعدی اردو به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تیم های ملی کبدی بانوان و آقایان خود را برای حضور در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی آسیا سال آینده در کشور چین ، آماده می کنند که امیدواریم چهار ورزشکار گیلانی به عضویت تیم ملی درآمده و در مسابقات آسیایی حضور یابند.

بازیار با اشاره به بی سابقه بودن حضور چهار ورزشکار استان در اردوی تیم ملی کبدی  اظهار کرد: بی تردید این نشان از پیشرفت رشته کبدی در گیلان دارد و  موفقیتی بزرگ برای ورزش گیلان محسوب می ش.د. 

 معاونت توسعه ورزشی اداره ورزش وجوانان گیلان بیان کرد: همچنین فدراسیون کبدی در نامه ای نیز از عملکرد هاجر شاهین کمال عضو گیلانی کمیته کبدی ساحلی بانوان ۲۰۲۱ آسیا نیز قدردانی کرده و این موفقیت را برآیند کوشش همه دست اندرکاران ورزش کبدی و مدیریت اداره کل ورزش و جوانان عنوان  و در همین راستا نیز چشم انداز ورزش کبدی را با وجود بازوانی توانمند در استان هایی چون گیلان بسیار سازنده و مثبت ارزیابی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار