مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه قدس گیلان امسال بیش از هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷ 28 October 2020

سرهنگ پاسدار احمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری سپاه قدس گیلان و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) در قالب طرح اشتغال‌زایی، کارآفرینی و حمایتی اظهار داشت: اشتغالزایی از مهم‌ترین اهداف این تفاهمنامه است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعتبار پیش‌بینی شده در تفاهم‌نامه مذکور بیش از 50 میلیارد تومان است خاطرنشان کرد: اجرای این تفاهمنامه و اهداف آن به حوزه‌های مختلف در سطح شهرستان‌ها ابلاغ شده و قرار است برای هزار و 400 نفر در سطح استان شغل ایجاد کنیم.

ابراهیمی وضعیت اقتصادی جهان و کشورمان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جهان، کشور و مشکلات ناشی از کرونا و تحریم‌های ظالمانه لذا انعقاد این تفاهم‌نامه‌های همکاری می‌تواند یک همدلی بین دستگاه‌ها ایجاد کند و در کاهش مشکلات و ایجاد شغل تاثیرگذار باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از هنرهای بسیج پای کار آوردن مردم برای کارآفرینی است ابراز داشت: این اقدامات منجر به افزایش اشتغال خانگی و زود‌بازده می‌شود.

ابراهیمی کمک به اشتغالزایی، بهبود معیشت مردم و توانمندسازی خانواده‌ها را کمک‌کننده تولید و اقتصاد کشور دانست و بیان کرد: راه‌اندازی و توسعه کسب و کارهای کوچک با رونق اقتصادی و جهش تولید در سطح کشور همراه خواهد بود و باعث می‌شود بخشی از مشکلات ناشی از تحریم‌ها و شیوع کرونا جبران شود.

به گزارش تسنیم، از جمله مفاد این تفاهم‌نامه، ایجاد و راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزایی برای هزار و 400 نفر با اعتبار 490 میلیارد ریال، آموزش‌های حوزه کسب‌وکار برای 600 نفر به ارزش ریالی 900 میلیون ریال و حمایت از اجرای طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان در استان است.

بازاریابی و فروش محصولات تولیدی در قالب بیش از 40 غرفه به ارزش ریالی 440 میلیون ریال و تعمیر و بهسازی فضای کسب‌وکار به ارزش سه میلیارد ریال و همچنین طرح‌های حمایتی برای کاریابی بیش از 150 مددجوی مستعد، تشکیل و راه‌اندازی کانون خیران استان، راه‌اندازی بیش از 20 مرکز نیکوکاری و طرح‌های راهبری شغلی برای 50 نفر از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار