طی مراسمی «زینب کمالی» به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 27 October 2020

فرماندار فومن عصر دوشنبه در جلسه معارفه بخشدار مرکزی این شهر با اشاره به اینکه مسئولیت امانت است، افزود: برای امنیت کشور و حفظ میزهای مسئولیت با هدف خدمتگزاری به مردم، شهدای زیادی تقدیم انقلاب و نظام شده است.

محمدرضا محسنی ادامه داد: این یک حقیقت است که تمام مسئولین نظام در هر مرتبه جایگاهی مدیون شهدا، ایثارگران و صبر و استقامت پدران و مادران شهدا هستند.

وی با بیان اینکه باید مدیریت را نه غنیمت و طعمه، بلکه فرصتی برای خدمت به مردم در نظر بگیریم، خواستار اهتمام مدیران در زمان قبول مسئولیت جهت خدمت به مردم شد.

فرماندار فومن با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی فرصت‌های برابر برای پیشرفت و نشان دادن توانایی‌های مسئولین وجود دارد، مدیران نظام را از جنس خود مردم دانست و افزود: همه باید در زمان مسئولیت مراقب باشیم تا رنگ و جنس ما تغییر نکند و تا زمانی که مسئولیت به عهده ما است، هم قدردان باشیم و هم وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: برای مدیریت، به ویژه در دستگاه سیاسی و حاکمیتی افراد باید دارای شاخصه‌هایی از جمله دانش، توانمندی، مهارت مدیریتی و خصوصاً پختگی و تجربه باشند.

محسنی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خدمات ترابی بخشدار مرکزی سابق، برای کمالی بخشدار جدید مرکزی شهرستان آرزوی موفقیت کرد و گفت: این انتخاب در راستای بهره گیری از ظرفیت بانوان توانمند برای اولین بار در شهرستان فومن صورت پذیرفته است و بخشدار جدید باید با تعامل و همکاری با مدیران فرمانداری، اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا و همچنین دهیاران و مردم، در انجام وظایف خود بکوشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های «عبدالحسین ترابی» بخشدار سابق مرکزی فومن، «زینب کمالی» به عنوان بخشدار جدید معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار