سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لاهیجان گفت: این شهرستان تا پایان مهرماه سال جاری با پرداخت بیش از ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی رتبه نخست را در این زمینه در استان گیلان کسب کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 24 October 2020

محمدهوشنگ علیجانی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات توسط بانک‌های عامل از محل تسهیلات کرونا برای ۱۳ رسته از واحدهای صنفی و کارگاه‌های آسیب دیده مصوب و به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای این طرح و تا پایان مهلت ثبت نام متقاضیان آسیب دیده از شرایط کرونا یک هزار و ۴۲۶ طرح با سطح اشتغال ۳ هزار و ۵۵ نفر از لاهیجان در سامانه "کارآ" نام نویسی کردند.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی لاهیجان خاطر نشان کرد: اکنون در تلاشیم برای جذب اعتبار باقیمانده تا پایان آبان ماه هرچه سریعتر و با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم.

علیجانی با قدردانی از همکاری بانک های عامل شهرستان ابراز امیدواری کرد : با تسریع در روند پرداخت ها همه تسهیلات اختصاص یافته به لاهیجان جذب شود.

شیوع بیماری کرونا که بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده، باعث تعطیلی، رکود بخش های اقتصادی و خسارت به اصناف و بازاریان در همه کشورها شده است.

شهرستان لاهیجان با بیش از ۱۶۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است و تقسیمات سیاسی این شهرستان متشکل از دو بخش "مرکزی و رودبنه" است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار