رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در فاز سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات گفت:علاوه بر ۲۰ هزار بسته معیشتی، ۱۱ هزار بسته لوازم‌تحریر نیز در بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 13 October 2020

احمد ابراهیمی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه کرونا به مشاغل بسیاری در کشور آسیب‌زده است، اظهار کرد: از اولین روزهای شیوع کرونا بسیاری از مشاغل تعطیل و افراد بسیاری کار خود را از دست دادند به همین منظور رزمایش مواسات در گیلان تاکنون به بهترین نحو اجراشده است.

وی با اشاره به توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در فاز سوم از مرحله دوم رزمایش مواسات گفت: در این مرحله علاوه بر ۲۰ هزار بسته معیشتی ۱۱ هزار بسته لوازم‌تحریر نیز در بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از ادامه روند توزیع بسته‌های معیشتی در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به ادامه روند شیوع کرونا و مشکلاتی که در کشور ایجادشده روند توزیع رزمایش مواسات در گیلان ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی با درخواست از خیرین برای کمک به ادامه‌دار بودن رزمایش مواسات در گیلان تصریح کرد: استان گیلان دارای مردمی نیکوکار و خیرینی بسیار خوب و با ایمان است لذا از این افراد درخواست دارم به یاری سپاه و مسؤولان آمده تا روند توزیع رزمایش مواسات در کشور ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار