کد خبر: ۹۰۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 11 October 2020

ایران کشوری چهارفصل بوده که به‌دلیل تنوع آب‌وهوایی کم‌نظیرش، جاذبه‌های طبیعی بسیار زیبا و نایابی را در خود جای ‌داده ‌است. شهرها و روستاهای کوچک و بزرگی که گاه آوازه‌شان به گوش جهانیان هم می‌رسد، چشم هر بیننده‌ای را به‌ خود خیره می‌کنند. اگر اهل سفر و تفرج داخل کشور باشید، احتمالا نام آستارا را شنیده‌اید. آستارا با طبیعت روح‌بخش و دل‌انگیزش هرسال افراد زیادی را از سراسر کشور به‌سوی خود جذب می‌کند. مردم ایران آستارا را نه‌فقط برای گردش و تفریح بلکه برای خرید ارزان از بازارهای معروفش دوست دارند. برای سفر به این شهر مرزی ابتدا ازمیان هتل های آستارا محل اقامت موردنظرتان را برگزینید تا برای اسکان در این شهر به مشکل ‌برنخورید. برای رزرو هتل آستارا می‌توانید از خدمات سایت علی بابا استفاده کنید. درادامه این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین هتل های آستارا با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های آستارا با قیمت مناسب

آستارا، شهر شگفتی‌های طبیعت

شهر بندری آستارا مقصد بسیار خوبی برای دوستداران طبیعت و شگفتی‌هایش به‌شمار می‌رود. آستارا شهری مرزی در استان گیلان بوده که با تلفیقی از چشم‌انداز کوهستان، دریاچه، جنگل و تالاب، شوق سفر را برای عاشقان طبیعت‌گردی دوچندان می‌کند. آستارا را می‌توان بهشت افرادی نامید که اجناس و کالاهای مختلف را از خارج کشور خریده و به‌ درون مرزها می‌آورند یا کالاها را از داخل به خارج می‌برند. این فعالیت در ابعاد کوچک بین مسافران ایرانی بسیار رایج است و به تجارت چمدانی شهرت دارد. بندر آستارا بزرگ‌ترین بندر گمرکی زمینی کشور و از امن‌ترین مرزهای زمینی ایران محسوب ‌می‌شود. برای خرید مقرون‌به‌صرفه اقلام مصرفی‌تان هم کنار یک راهنمای خوب، می‌توانید سفر به آستارا را تجربه کنید.

علاوه‌بر همه جنبه‌های اقتصادی سفر و رزرو هتل آستارا مهم‌ترین بخش سفر به این منطقه را فراموش نکنید. طبیعت بی‌نظیر این پهنه و اطراف آن، از دلایل اصلی رونق‌گرفتن هتل های آستارا بوده و ایرانیان زیادی را برای تماشای این دیدنی‌ها به این شهر جذب می‌کند. گردنه حیران یا همان جاده اردبیل-آستارا با سرسبزی و رنگ‌آمیزی جذابش، مخصوصا در فصل پاییز، مسافران را محو تماشا و غرق در حس تحسین می‌کند. گردنه حیران میان لیست زیباترین جاده‌های بین‌شهری ایران به‌زیبایی می‌درخشد. تالاب سبزرنگ استیل با درختان شناورش از دیگر جاذبه‌های نزدیک شهر است که هنرنمایی خدادای طبیعت را به‌رخ‌ می‌کشد. هنگام سفر به بندر آستارا بازدید از سایر مناطق طبیعی و روستاها نظیر روستای دربند، آبشار لاتون، ساحل صدف، پارک جنگلی بی‌بی یانلو و... را ازدست ‌ندهید. برای اقامت در این شهر کوهستانی ابتدا هتل های آستارا را بررسی کرده و مکان مناسب خود را پیدا کنید تا قبل ‌از سفر با رزرو هتل آستارا با خیالی آسوده چمدان خود را ببندید. برای بررسی هتل های آستارا و رزرو هتل آستارا می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کرده و از تخفیف رزرو آنلاین بهره ‌ببرید.

به هتل های تهران علاقمندید؟ در تابناک بخوانید : هتل مروارید تهران

هتل نگین استیل آستارا

هتل سه ستاره نگین استیل آستارا در سال 94 در پنج طبقه و 32 واحد اقامتی به‌جمع هتل های آستارا پیوست. زیبایی‌های طبیعی مانند کوه‌های تالش، دریای خزر و... این هتل را محاصره ‌کرده‌اند و به‌خاطر چشم‌انداز زیبا، برخی افراد تمایل دارند مدت اقامت خود در این شهر را در هتل نگین استیل آستارا بگذرانند. برای اقامت در این هتل باید دست‌کم بودجه 260 هزارتومانی برای یک شب درنظر بگیرید. درصورت رزرو هتل آستارا از سایت علی بابا با تخفیف رزرو آنلاین هتل، می‌توانید هزینه سفر خود را مدیریت کنید.

هتل نگین استیل اتاق‌های متنوعی نظیر یک‌تخته روبه دریاچه، یک‌تخته روبه خیابان و دریاچه، چهارتخته روبه دریاچه و کوه و... دارد که قیمت اتاق‌ها باتوجه به ظرفیت و منظره‌شان افزایش ‌می‌یابد. این هتل سه ستاره امکانات و خدمات مختلفی مثل پارکینگ رایگان غیرمسقف با ظرفیت محدود، رستوران، اینترنت رایگان در لابی و رستوران، نمازخانه، سالن پذیرایی، تاکسی سرویس و... را به مسافران ارائه ‌می‌دهد.

بهترین هتل های آستارا با قیمت مناسب

هتل سفیر بندر آستارا

هتل سه ستاره سفیر برای کسانی که با هدف خرید و پاساژگردی به آستارا می‌آیند، گزینه بسیار خوبی خواهد بود. این هتل فاصله بسیار کمی تا بازار بزرگ ساحلی آستارا دارد. البته کرایه اتومبیل با راننده در این هتل امکان جابجایی شما در نقاط مختلف شهر را فراهم می‌کند. برای یک شب ماندن در این هتل باید حداقل 380 هزارتومان هزینه‌ کنید. با مرجعه به سایت هتل یا سایت علی بابا می‌توانید با هزینه کم‌تری اقامت در این هتل را تجربه کنید.

هتل سفیر بندر آستارا اتاق‌های دوتخته دابل، سه‌تخته، سوئیت سه‌تخته و سوئیت چهارتخته و... را شامل می‌شود. این هتل با کافی‌شاپ در فضای باز، پارکینگ روباز، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، سرویس کامل حمام و... سعی دارد تا هرچه‌بیشتر رضایت گردشگران را جلب کند.

 هتل جهانگردی آستارا

هتل جهانگردی آستارا در دو طبقه و 40 واحد مسکونی در سال 54 فعالیت خود را آغاز کرد؛ سپس در سال 95 با اجرای طرح نوسازی مجددا به خدمت‌رسانی خود ادامه‌ داد. هتل سه ستاره جهانگردی بندر آستارا با قرارگرفتن در فضای کوهستانی جنگل‌های تالش، برای هم‌نشینی انسان با طبیعت انتخاب خوبی به‌نظر می‌رسد. این هتل علاوه‌بر منظره سرسبز جنگل و فضای کوهستان، دسترسی راحتی به دریاچه خزر دارد.

برای انتخاب این هتل حداقل باید کمی بیشتر از 400 هزارتومان هزینه کنید. هتل جهانگردی اتاق‌های مختلفی مثل اتاق دوتخته، سوئیت چهارتخته و... دارد. رستوران ایرانی، فروشگاه صنایع‌دستی و سوغات، تاکسی‌سرویس، اینترنت رایگان و محدود در لابی و... ازجمله خدمات و امکانات این هتل سه ستاره هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار