به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان، استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی با میانگین ۵۰۵ وسیله نقلیه در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری بوده است.
کد خبر: ۹۰۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 07 October 2020

فریبرز مرادی در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود خودرو در ۶ ماهه نخست امسال اظهار کرد: طبق آمار دریافتی از ۴۲ سامانه تردد شمار این اداره کل هفت میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۹۸ وسیله نقلیه  در ۶ ماهه نخست امسال  وارد استان شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است. 

وی با بیان اینکه در این مدت هفت میلیون و ۲۸۸ هزار و ۶۷۸ دستگاه  خودرو  نیز از محورهای گیلان خارج شدند، گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۵ درصد کاهش داشته است. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان به آمار بیشترین محورهای ورودی استان در این مدت اشاره کرد و افزود:  محور آزادراه قزوین _ رشت در این مدت با ورود دو میلیون و ۸۳۰ هزار و ۶۷۹ وسیله نقلیه و همچنین محور رامسر _چابکسر با ورود دو میلیون و ۳۸۳ هزار و ۵۶۹ وسیله نقلیه بیشترین ورودی محورها را در این مدت به خود اختصاص داده‌اند. 

به گفته مرادی، آزادراه رشت _ قزوین با دو میلیون و ۶۰۸ هزار و ۵۸۴ وسیله نقلیه عنوان بیشترین محور خروجی استان را طی این مدت به خود اختصاص داد. 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان همچنین تأکید کرد که استان گیلان ازنظر متوسط تردد ساعتی در محورهای مواصلاتی با میانگین ۵۰۵  وسیله نقلیه  در ساعت، پنجمین استان پرتردد کشور در نیمه نخست سال جاری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار