کد خبر: ۹۰۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 30 September 2020

 

 

سید محسن میرحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز یادشده از اول آبان ماه برای روزهای پنجشنبه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی زاگرس تعریف شده است.
وی اظهار داشت: در زمان حاضر هشت شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، ایرتور، کارون، کاسپین، کیش ایر، پویا و زاگرس در گیلان فعال هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون ۸۶ پرواز در هفته به مقاصد تهران، مشهد، تبریز، عسلویه، کیش، بندرعباس، اصفهان، اهواز، شیراز و بوشهر انجام می شود.
میرحسینی یادآور شد: فرودگاه گیلان به لحاظ زیرساختی آمادگی افزایش تعداد پرواز به دیگر مقاصد داخلی را دارد اما این موضوع نیازمند هم افزایی از سوی دستگاه های اجرایی استان و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت با علامت اختصاری ( OIGG) در کتاب هوانوردی دنیا به ثبت رسیده؛ تأسیس فرودگاه رشت به سال ۱۳۴۷ خورشیدی باز می‌گردد؛ این فرودگاه از لحاظ دسترسی شهری در شهر رشت بعنوان یکی از برترین فرودگاه‌های ایران و در رتبه ۱۲ از نظر آمار پروازی به شمار می آید. فرودگاه رشت دارای موقعیت ارتباطی ممتاز حاشیه دریای کاسپین و در مسیر کریدور شمال – جنوب و در سومین شهر گردشگرپذیر ایران (رشت) واقع شده؛ این فرودگاه در هفت کیلومتری جاده رشت به انزلی و ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد انزلی قرار دارد و مساحت کل آن به ۲۲۰ هکتار می رسد؛ ارتفاع آن ۴۰ پا پایین تر از آب های آزاد است.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار