کد خبر: ۹۰۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷ 29 September 2020

 

طی مراسمی همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان کلنگ احداث مسجد روستای بویه در شهرستان املش بر زمین زده شد.
 
به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، فرماندار املش به همراه امام جمعه، فرمانده سپاه، بخشدار رانکوه، جانشین انتظامی و برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس از مناطق ییلاقی این شهرستان بازدید کردند و طی مراسمی کلنگ احداث مسجد روستای بویه بر زمین زده شد.

یادآور می‌شود، بنای مسجد قدیمی روستای بویه به‌دلیل فرسودگی و احداث بنای جدید توسط اهالی روستا تخریب شد.


ویزیت رایگان بیماران


در این بازدید با اجرای طرح شهید رهنمون با حضور سیداسداله علوی، رئیس شبکه بهداشت و درمان، خانم قرباندوست، رئیس بیمارستان نیکوکار املش، دو پزشک عمومی، یک متخصص داخلی، یک متخصص اطفال و دندانپزشک و ماما، ۱۲۰ نفر از اهالی روستا خدمات پزشکی رایگان دریافت کردند و به ارزش ۳۰ میلیون ریال دارو به بیماران این روستا اهدا شد.
 

دیدار با اهالی روستاهای محروم


همچنین همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس مسئولان شهرستان املش از روستاهای شهرسمام، باباجان دره و سرتربت بازدید و با اهالی این روستاها جهت رفع مشکلات به گفت‌وگو پرداختند.

در این دیدار یک واحد از مسکن محرومین کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در روستای لرود به نمایندگی از ۹ واحد مسکن محرومین با مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید و به صاحبان آنها تحویل داده شد.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار