کد خبر: ۹۰۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 September 2020
کریمی با بیان اینکه محفل انس با قرآن و فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی از جمله فعالیت های کانون فاطمه (س) آستانه اشرفیه است گفت: راه اندازی سالن ورزشی و اعطای تسهیلات خود اشتغالی از مطالبات اعضای این کانون است.
 

 

«زهرا کریمی » در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (ص) آستانه اشرفیه اشاره و اظهارکرد: قبل از بیماری کرونا ویروس این کانون با وجود جوانان پویا فعال بود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (س) آستانه اشرفیه با بیان اینکه این کانون دارای ۷۰عضو است گفت: با برپایی محفل انس با قرآن، فعالیت ‌های ورزشی و کلاس زبان شاهد حضور گسترده جوانان در مسجد بودیم.

 

وی ادامه داد: با ورود بیماری کرونا ویروس و عدم استقبال جوانان به علت شیوع این بیماری این کانون هیچ فعالیتی ندارد.

 

کریمی به درخواست های زیرساختی این کانون از مرکز اشاره و اذعان کرد: راه اندازی سالن ورزشی و همچنین اعطای وام خوداشتغالی از اهم درخواست هایی است که با وجود پیگیری هایم محقق نشده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه در روستای گورابسر آستانه ظرفیت های بالای تولید وجود دارد، افزود: درخواست تسهیلات جهت پرورش جوجه و گل و گیاه از جمله مطالباتی بود که از مسئولان ذی ربط کانون‌های مساجد شد اما هنور با توجه به محدودیت های اعتباری، انجام نشده است.

 

وی اظهار داشت: توجه به جوانان و ایجاد زمینه اشتغال از جمله اهدافی است که توسط این کانون دنبال می شود.

 

کریمی خاطر نشان ساخت: تا کنون توانستم 120 نفر از جوانان مسجد آقاسیدمحمد یمنی آستانه اشرفیه و همچنین چند مسجد اطراف روستا را با مدیریت این کانون مسلط به زبان انگلیسی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار