کد خبر: ۹۰۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳ 28 September 2020

 

 

 

قطری‌ها براین باور هستند که داور کره‌ای در دیدار پرسپولیس برابر السد یک پنالتی به سود نماینده آنها نگرفته است.

به گزارش ایسنا، جدال پرسپولیس و السد با یک گل به سود نماینده ایران به پایان رسید. این دیدار در بعضی از دقایق صحنه‌های جنجالی داشت. مثل برخورد شجاع خلیل زاده با پدرو بازیکن السد که اعتراض زیادی بازیکنان و کادر فنی السد را به دنبال داشت.

قطری ها براین باور هستند که داور باید یک پنالتی به سود آنها می‌گرفت و ژاوی هم در نشست خبری بعد از بازی به چنین چیزی اذعان کرد.

روزنامه الرای در این باره نوشت: در داخل محوطه جریمه داور خطای مدافع پرسپولیس را نگرفت و به جای آن‌که پنالتی اعلام کند به بازیکن السد کارت زرد نشان داد. این یکی از سخت‌ترین تصمیم‌های بود که داور در این دیدار گرفت.

این روزنامه قطری اعتراف کرد که پرسپولیس در این دیدار بدشانس بود، چرا که عیسی آل کثیر دو بار توپ را به تیر دروازه کوبید تا اینکه خود او توانست کار را تمام کند و با یک ضربه سر دروازه السد را باز کند.

طبق اعلام روزنامه الرای قرار است که از مرحله بعد از VAR استفاده شود. این برای نخستین بار است که در لیگ قهرمانان آسیا از این تکنولوژی استفاده خواهد شد.

قرار است که مرحله یک چهارم نهایی امروز قرعه کشی شود. چهار تیم پرسپولیس، الاهلی، پاختاکو و النصر در غرب به این مرحله راه پیدا کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار